Radiografisch TV-out

Pagina: 1
Acties:

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 23:03
Heej!

Ik wilde voor mijn vader een apparaatje kopen, dat je TV-out via een draadloos setje (radiografisch dacht ik) doorstuurt naar een TV in een andere kamer. Nou kan ik alleen nergens zo'n setje vinden, en ik weet de naam niet meer...ik weet wel dat ze er zijn maar niet meer waar.
Iemand? En iemand ervaringen mee??

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:05

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Marmitek gigavideo 30(50?)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

mycom heeft ze

Verwijderd

Zwaar aan te raden. Gaan 20 meter door betonnen muren heen zonder beeldverlies!

Koop er dan ook ff een Marmitek mouseremote bij. Anders loop je iedere keer 20 meter om je muis te schuiven ;)

Gigavideo kost 299 piek en Mouseremote kost 119 piek, beide bij http://www.mycom.nl

Verwijderd

En hoeveel kankergezwellen hebben JULLIE al in jullie hoofd?

Verwijderd

??? RADIO signalen.... Da's net als Radio3 en Nederland 1, maar dan een andere frequentie.

Jij wisselt zeker ook je mobiel iedere 30 seconden van oor? Loopt ook nooit onder een hoogspanningskabel door, en eet geen rundvlees?

Begin deze eeuw waren er mensen die hetzelfde hadden met electriciteit. Je weet wel dat goedje dat er voor zorgt dat jou vingerbeweging in een letter op het scherm wordt gezet.

Moderator; haal deze post ook maar weg als je de vorige verwijderd.

Verwijderd

Moet ik hier echt op antwoorden?
1) ik heb geen gsm
2) in de UK doen ze waarschuwingsstickers op de gsms en zijn headsets volgens mij verplicht (dat laatste weet ik niet zeker
3) in de VS komt het stralingsnivo van de gsms op de verpakking te staan
4) je magnetron gebruikt ook radiosignalen (ok wat andere frequentie maar dat boeit niet, het gaat om't idee) en daar kan je heel wat mee koken
5) er zijn tig onderzoeken van mensen die bij stroommasten wonen die een vet verhoogde kans op kanker hebben (was'r laatst nog een van mensen die afwind van die dingen woonden)

Ik kan nog wel doorgaan maar ik denk dat m'n punt duidelijk is.
En je punt van electriciteit (als je't een punt wil noemen) slaat natuurlijk nergens op. Hoe kan je zoiets nou vergelijken? Das zoiets als appels en peren vergelijken....
Maar goed, ik ontkom toch niet aan de straling, en ik ben niet panisch, maar als't niet hoeft liever niet eh...

Verwijderd

Ieder z'n mening je hebt gelijk.
Maar die appels uit je taart en sinaasappels uit je sap zijn echt slechter voor ons aller gezondheid dan die Marmitek Gigavideo!
(Dan bedoel ik uiteraard de middelen om dit fruit te bespuiten en de RSI van de plukkers)

Verwijderd

hehehehhe
En dan hebben we't nog niet eens over de rsi van die toetsjes indrukken wat mogelijk wordt gemaakt door die electriciteit eh :)
hehe
mzzl :)
Pagina: 1