"May our framerates be high and our temperatures low."
uhm elke willekeurig audio converter kan dat denk wel.
download.com
Zelf gebruik ik voor zulke conversies: Easy CD-DA Extractor
download.com
Zelf gebruik ik voor zulke conversies: Easy CD-DA Extractor
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Je kan in principe elk audio programma gebruiken. Zet gewoon de bitrate op zijn hoogst (dus als een liedje tussen 128 en 256 zit, zet je hem gewoon op 256) en klaar. Kost wel veel ruimte (een VBR is volgens mij kleiner) maar dan zou je nog altijd voor het gemiddelde kunnen gaan (CD kwaliteit van 192 of 128)
Ik gebruik altijd dBpowerAMP Music Converter om audio te converteren. Werkt gemakkelijk en goed!
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Thanx, ben aan de slag gegaan met dBpowerAMP Music Converter en het ziet er naar uit dat dit gaat werken.
Bedenk wel dat bij iedere keer decoden en weer encoden er kwaliteits verlies optreed. De orginele bestanden wil je dus misschien nog wel houden voor op je PC.
Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com
Daar was ik me al van bewust. Maar als ik ze naast elkaar leg kan ik het verschil niet horen. Ik heb dus de piekwaarde genomen en daarna ge re-encoded en de kwaliteit blijft uitstekend.TheOneLLama schreef op 27 februari 2004 @ 00:22:
Bedenk wel dat bij iedere keer decoden en weer encoden er kwaliteits verlies optreed. De orginele bestanden wil je dus misschien nog wel houden voor op je PC.
Pagina: 1