Toon posts:

Durf Easy CD Creator 6 niet installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat klinkt vreemd, maar ik durf het inderdaad niet. Ik ben een fan van ECDC, heb het al vanaf versie 4. Toen naar 5 platinum, en ik heb al een paar maanden versie 6 liggen.
Maar toen ik dat pakket binnenkreeg, ben ik eerst eens naar roxio.com (dus niet naar de NL site, want die kennen helemaal geen support) gegaan om te kijken of er al updates waren. Die waren er toen niet.
Nu, een paar maanden later zijn die er wel, maar als ik op het forum daar wat lees, dan zijn er nog steeds problemen. En Roxio schijnt nu niet direct de grootste hulpverlener te zijn. Bovendien lees ik op de .com-site dat versie 7 er inmiddels is. Dat vind ik eerlijk gezegd ook een teken aan de wand.

Maar, ik ben misschien wel te wantrouwend. Ik lees veel over conflicten met Symantec produkten.

Komt dit jullie bekend voor, of lees je inderdaad alleen maar reacties van mensen die problemen hebben? By the way, ik draai WinXP.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb ook veel problemen meegemaakt bij andere mensen met ECDC. Maar ik gebruik het zelf niet en ben de versienummers vergeten die problemen gaven. Maar die problemen waren zelfs zo erg dat XP niet meer fatsoenlijk bootte of problemen in apparaatbeheer weergaven.

MAAR ik heb die problemen altijd op kunnen lossen door in de veilige modus te booten, en dan de zooi weer te uninstallen, of bepaalde regkeys wegmikken die ik op het net tegenkwam.

Kortom probeer het gewoon, gaat het mis dan mag je lekker gaan tweaken :) (ik kick altijd op dit soort dingen). Misschien handig om Ghost of System Restore te gebruiken als je geen zin hebt om te gaan tweaken.

Verwijderd

Ik zou hem gewoon installeren, mocht het problemen gegeven uninstall je hem toch gewoon.

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 11:38:
Ik zou hem gewoon installeren, mocht het problemen gegeven uninstall je hem toch gewoon.
Yip lijkt me ook het slimst. Gebruik het nu al een tijdje - ook voor dvds - . En heb er nog geen problemen mee gehad. Gewoon doen zeg ik :7

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Topicstarter
G F0rce 1 schreef op 26 februari 2004 @ 11:39:
[...]

Yip lijkt me ook het slimst. Gebruik het nu al een tijdje - ook voor dvds - . En heb er nog geen problemen mee gehad. Gewoon doen zeg ik :7
Mmmmmmmmmmmm, en gebruik jij ook Symantec programma's daarbij, want het schijnt dat dit de grootste "vijanden" van elkaar zijn.

En uninstallen lijkt makkelijk, maar als je systeem continu reboot (zie eerste reactie en ook het forum op roxio.com) dan wordt het toch lastig.

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-01 11:50
gebruik die crap dan ook niet , gebruik Nero , veel beter
Mod-break:

Beetje overdreven trollerig. Reageer dan niet als je niets hebt toe te voegen :*

[ Voor 62% gewijzigd door F_J_K op 26-02-2004 14:02 ]

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
bunneh schreef op 26 februari 2004 @ 12:37:
gebruik die crap dan ook niet , gebruik Nero , veel beter
Beetje subjectief en voor branden over een netwerk (dan bedoel ik dus met rechten structuur niet vanaf een share |:( ) , werkt easy CD veel fijner.

@TS , ik gebruik Norton AntiVirus 2003

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Topicstarter
G F0rce 1 schreef op 26 februari 2004 @ 13:04:
[...]

Beetje subjectief en voor branden over een netwerk (dan bedoel ik dus met rechten structuur niet vanaf een share |:( ) , werkt easy CD veel fijner.

@TS , ik gebruik Norton AntiVirus 2003
Ja, vind ik ook. Die eeuwige discussie tusse ECDC en Nero...................

Enne G Force, I will give it a try.
Als er rook uitkomt, meld ik me wel weer.
Komt er geen rook uit, laat ik het ook even weten, vandaag of anders in het weekend.

Verwijderd

Ik gebruik zelf ook Roxio Easy cd/dvd nummertje 6 tesamen met Norton Av en norton Personel firewall en heb nergens geen problemen mee.
Windows xp pro sp1 en de Roxio is volledig ge-update.
Enige wat ik altijd doe is alles van Roxio uit het opstart menu halen.
Zoals bv Drag to disc en dat soort gedoe. :)

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Ik heb het hier op 2 machines staan.
Op beide staat winXp pro en nav en nis 2004, en nog nooit geen problemen mee gehad.
Ik haal ook alles uit het opstartmenu.

Be Stronger Than Your Excuses

Verwijderd

Topicstarter
Nou, zoals beloofd, even een slotreactie.
Het is allemaal gelukt, ook ik ondervond geen enkel probleem.

Mag eigenlijk niet, maar toch bedankt voor de reacties.

Verwijderd

Inmiddels is Roxio Easy Media Creator7 uit.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 15:00:
Inmiddels is Roxio Easy Media Creator7 uit.
Ja, dat vond/vind ik ook verdacht snel na versie 6. Maar zoals gemeld, het draait bij mij, dus dit houd ik nog wel even.
Vooral ook, omdat versie 7 niet in het Nederlands uit zal komen. Ik dacht slechts in Engels, Duits, Spaans. De nieuwe versie staat ook niet op de NL-site van Roxio.

Verwijderd

Never mind. EasyCDCreator has always been full of sh..
Veel negatieve bijwerkingen door overbodige aanhangsels, zoals bvb DirectCD .
Ik vind Instant CD/DVD 8 van Pinnacle veel beter.
Pagina: 1