Lesdictische is mijn hash#
zou kunnen maar ik heb nu ondekt dat ik hij er soms wel is als je de laptop op start met floppy drive
zoals kaasie al zei, waarschijnlijk is de fd kapot.xbeam schreef op 26 februari 2004 @ 11:25:
zou kunnen maar ik heb nu ondekt dat ik hij er soms wel is als je de laptop op start met floppy drive
voor 50 euro kun je tegenwoordig een usb fd kopen
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
xbeam schreef op 26 februari 2004 @ 11:44:
kaasie kan zo veel zeggen maar in een andere laptop doet hij het wel
offtopic:
En nog tien andere mensen die graag geholpen worden

En nog tien andere mensen die graag geholpen worden
Je start post is ook te brak voorwoorden, net als de titel maar wat ik begrijp is dat een Floppy Drive aan een bepaald IDE slot het niet doet, dat terwijl de CD ROM Drive het wel werkt.
Deze Floppy Drive werkt weer wel in een andere Laptop.
Correct me if I'm wrong.
Ik heb hier een oude Toshiba laptop (heel iets anders dus) en daar gaat een diskette drive niet op een CD Rom drive IDE slot. Het past wel maar het werkt niet. Misschien hier al aan gedacht?
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
neeh het is zoon hot swop ding
je haalt hem er uit en kan een cd-rom/of flopy in steken
en sorry dat er zo staat maar ik kom hier eigelijk nooit
het is de eerste keer dat ik hier om hulp vraag omdat niemand het weet hier
je haalt hem er uit en kan een cd-rom/of flopy in steken
en sorry dat er zo staat maar ik kom hier eigelijk nooit
het is de eerste keer dat ik hier om hulp vraag omdat niemand het weet hier
Met zon metalen connector dan. Ik zit net te kijken mijn Floppy drive zit en een speciaal doosje met zon 'ding' (ik weet echt niet hoe het heet
) waar je hem dan in kan pluugen (je FD dus). Dit doosje wordt dan apart aangesloten op een poort aan de zijkant van de laptop. (rechthoekig ongeveer 20 mm breedt 50 mm hoog).
Dus niet direct in het slot waar de cd drive zit !
Dus niet direct in het slot waar de cd drive zit !
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Leuk dat je niet zoveel hier komt, en dat het je eerste vraag is, maar dat betekent niet dat je je niet aan de regels hoeft te houden. Voor iedereen is er wel een een eerste keer geweest.
Je topicstart en de topictitel is vrij slecht en je taalgebruik is ook niet al te duideljik. Ik raad je aan nog eens de netiquette door te nemen, je topicstart en je houding zijn niet om over naar huis te schrijven. Daarnaast raad ik je aan de policy eens aandachtig door te nemen, voordat je nog iets post.
Je topicstart en de topictitel is vrij slecht en je taalgebruik is ook niet al te duideljik. Ik raad je aan nog eens de netiquette door te nemen, je topicstart en je houding zijn niet om over naar huis te schrijven. Daarnaast raad ik je aan de policy eens aandachtig door te nemen, voordat je nog iets post.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()