kan er mij iemand helpen ik heb films op de pc staan maar die staan in avi en één andere in mpeg hoe kan ik die omzetten in vob's en met welk programma
Bv met TMPGenc omzetten naar MPEG-2, dan met een authoring tool vobs etc hiervan maken.
www.doom9.org
www.digital-digest.com
En zo zijn er nog een heleboel te vinden met
[google=avi to dvd]
[google=mpg to dvd]
Typisch geval van even zelf zoeken dus
www.doom9.org
www.digital-digest.com
En zo zijn er nog een heleboel te vinden met
[google=avi to dvd]
[google=mpg to dvd]
Typisch geval van even zelf zoeken dus
guidoke: welkom op GoT 
zoals je hebt gelezen toen je je registreerde (nou ja, grote kans dat je net zoals eigenlijk iedereen gewoon meteen doorging voor het vinkje dat je akkoord ging
), is het op GoT de bedoeling eerst zelf op onderzoek uit te gaan. Omdat hier al heel veel op GoT in de search, op GoT in de FAQ (topics bovenaan) en vooral ook op Google, sluit ik dit topic. Lees wat tutorials en je moet er goed uitkomen. Zo niet kan je natuurlijk altijd een specifieke vraag stellen in een nieuw topic, maar lees ajb dan eerst even
FAQ topicstart. Neem dan ajb ook een wat duidelijkere topictitel: er zijn dagelijks nog vele vele andere topics op GoT en het is niet handig als de topictitel dan niet zegt wat de vraag precies is
Anyhow, welkom dus. Succes
zoals je hebt gelezen toen je je registreerde (nou ja, grote kans dat je net zoals eigenlijk iedereen gewoon meteen doorging voor het vinkje dat je akkoord ging
FAQ topicstart. Neem dan ajb ook een wat duidelijkere topictitel: er zijn dagelijks nog vele vele andere topics op GoT en het is niet handig als de topictitel dan niet zegt wat de vraag precies is
Anyhow, welkom dus. Succes
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()