Mysql, Mssql, Sybase

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• mrshaif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-12-2025
Beste mensen,

welke van deze 3 databases (Mysql, Mssql, Sybase) zou ik het beste kunnen gebruiken bij het ontwikkelen van een CRM - systeem. Daarnaast wilde ik vragen of het mogelijk is om zo een CRM systeem in PHP te ontwikkelen.

[ Voor 4% gewijzigd door mrshaif op 26-02-2004 10:41 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor een CRM systeem zijn alle databases wel geschikt. Zelfs access zou het goed doen. Maar ik denk dat het meer afhankelijk is van op wat voor platform het moet komen te draaien en welke programmeertaal je gaat gebruiken. Waar heb je ervaring mee? Als dat php/mysql is, dan maak je het gewoon daar mee.

Wanneer je het in php gaat maken moet je ook nog eens een keer een webserver inrichten. Misschien is een stand-alone (delphi/visual basic) applicatie makkelijker.

[ Voor 20% gewijzigd door Noork op 26-02-2004 10:44 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Dat hangt er van af wat jouw budget is, wat je kennis is over deze systemen, en op welk platform je systeem zal draaien.
Verder hoort dit topic gewoon in het rijtje 'welke taal moet ik nemen' thuis, en de geschiedenis heeft uitgewezen dat deze topics meestal in opsomtopics of flames ontaardden.
Daarnaast kan je zelf ook wel even wat onderzoek doen naar de mogelijke systemen, en op basis van jouw eisen een gefundeerde keuze maken.

Succes.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.