We maken hier gebruik van een Windows NT 4.0 server, maar sinds vanmorgen kunnen we de MS-DOS prompt niet meer starten.
Gisteren konden we nog gewoon gebruik maken van batch bestanden (die we elke dag drie keer laten draaien om bepaalde bestanden te ontvangen), maar vanmorgen hing het batch bestand vast.
Mijn collega had toen via de task manager het batch bestand beeindigd, waarna we helemaal niks meer via 'cmd' konden doen.
Als we de batch starten, zie ik in de Task manager wel gewoon CMD staan, maar daar is dan ook alles mee gezegd, ook als we via start naar MS-DOS Prompt gaan, krijg ik hetzelfde (CMD in task manager, verder niets).. dit geldt ook voor 'Start --> Run.. --> Cmd'.
Verder staat er in de Event viewer niks anders dan 'n paar print opdrachten.
(ook niet bij Application en/of Security)
We hebben de server ook al opnieuw opgestart, wat helaas niets geholpen heeft.
Iemand enig idee wat we nog kunnen doen om weer in dos te komen?
Gisteren konden we nog gewoon gebruik maken van batch bestanden (die we elke dag drie keer laten draaien om bepaalde bestanden te ontvangen), maar vanmorgen hing het batch bestand vast.
Mijn collega had toen via de task manager het batch bestand beeindigd, waarna we helemaal niks meer via 'cmd' konden doen.
Als we de batch starten, zie ik in de Task manager wel gewoon CMD staan, maar daar is dan ook alles mee gezegd, ook als we via start naar MS-DOS Prompt gaan, krijg ik hetzelfde (CMD in task manager, verder niets).. dit geldt ook voor 'Start --> Run.. --> Cmd'.
Verder staat er in de Event viewer niks anders dan 'n paar print opdrachten.
(ook niet bij Application en/of Security)
We hebben de server ook al opnieuw opgestart, wat helaas niets geholpen heeft.
Iemand enig idee wat we nog kunnen doen om weer in dos te komen?
..maar ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..