[Canal +] Geen geweldig beeld

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-07 21:47
Laat ik beginnen met het volgende: ja, ik heb de search gebruikt :) Daar staan inderdaad talloze topics over Canal+ maar niet precies mijn probleem.

Situatie: kabeltv, Canal+ via decoder. Aansloten via scart en uiteraard TV-kabel. Televisie is een Daewoo BB TV.

Probleem: het beeld op Canal+ is gewoon een stuk minder dan de reguliere netten. Zowel getuned als via de SCART-ingang (geluid is wel beter bij SCART ingang).

Ik heb de handleiding al wel doorgelezen, maar echte oplossingen stonden daar niet in. Iemand enig idee hoe dit komt? En wat ik eraan doe :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 22:06
Op een andere tv geprobeerd? Misschien zijn er mensen bij je op de straat die hetzelfde probleem hebben?, misschien dat ut licht aan de kabel maatschapij. Of die decoder is kadoek.

Verwijderd

Vind je het nou echt nodig om op deze manier op een typo te wijzen?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 10:04 ]

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-07 21:47
We hebben maar één TV in huis. Als ik een beetje logisch nadenk kán het niet aan de tv liggen, aangezien de andere netten het wél gewoon goed doen....

of zie ik dit verkeerd :?

[ Voor 9% gewijzigd door havana op 26-02-2004 09:59 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:55

Shunt

Boe

hoe lang is de kabel die tussen je tv zit en van de verdeel kast af komt. (de groene kabel dus) en vraag eens rond in de buurt of hier meer mensen last van hebben. het kan ook in de centrale zitten.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 10:05 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Een mogelijkheid is dat er een andere zender net naast de uitgang van de decoder staat. Het beste is dan eerst de test knop aanzetten die een testbeeld weergeeft. Als deze slecht is haal dan de stekker van de kabel eruit, wordt het beeld goed dan ziet er een andere zender in de weg.
Pagina: 1