Zijn er nog regiovrije DVD drives nieuw te koop? Of drives die regiovrij te maken zijn? Welke moet ik dan hebben?
Verwijderd
Persoonlijk weet ik het niet, kijk eens op deze dvd site: www.7thzone.com
Zal het vast wel ergens staan.
Suc6
Zal het vast wel ergens staan.
Suc6
OP 7thzone staan wel de specificaties (zoals achter op het foldertje) van de drives maar niet of ze regiovrij (te maken) zijn. Heb je een beter idee? Wat heb je zelf voor een drive?
Paar maandjes geleden kocht ik de Asus 8x DVD drive, en MyCom vertelde me toen dat er geen regiovrije spelers meer verkocht mochten worden. Nah ja, dan niet. Met een firmware fix wordt ie toch wel regiovrij. Maar thuis gekomen bleek ie toch gewoon out of the box regiovrij te zijn
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Vreemd op 7th zone kan ik niet een regiovrije DVD vinden sneller dan 6x 
Zal je zien als ik die ASUS koop dan is hij locked
Zal je zien als ik die ASUS koop dan is hij locked
Voordat ik 'm kocht had ik voor de zekerheid gecheckt of er gehackte firmwares voor waren, en die zijn er. Dus als je pech hebt dan valt het nog mee.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik zelf heb eeb standalone dvd speler
(sinds kort)
Was van plan om een dvd speler te kopen voor in de pc, maar op het laatste moment er vanaf gezien, aangezien het mij alleen om de films gaat.
Maar anders moet je even checken welke je nogwel met firmware/patches regio vrij kan maken.
(sinds kort)
Was van plan om een dvd speler te kopen voor in de pc, maar op het laatste moment er vanaf gezien, aangezien het mij alleen om de films gaat.
Maar anders moet je even checken welke je nogwel met firmware/patches regio vrij kan maken.
Verwijderd
de 12 speed dvd speler van lite-on is regiovrij en is een gooed merk.
vor 369 gulden bij van dijk computers.
ik weet niet of ze een website hebben.
Pioneer die kunnen makkelijk regiovrij gemaakt worden.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Best duur. Voor nog geen 400 heb je al een pioneer 16xOp donderdag 14 december 2000 17:58 schreef triple--6 het volgende:
de 12 speed dvd speler van lite-on is regiovrij en is een gooed merk.
Inderdaad duur, want voor 299 heb je een Asus 12-speed DVD
Pagina: 1