Ik heb al een beste tijd een Ati Radeon 9800XT 256mb van asus in mijn systeem draaien. Eigenlijk tot voor kort geen problemen met het ding gehad, helemaal niet eigenlijk. Totdat gister mijn systeem ineens gigantisch traag werd. Ik een keer opnieuw opgestart, werkte niet. Systeem crashes constant. Een keer nieuwe nforce drivers erop gezet, en nieuwe catalyst (4.2) Maar na de installatie van die 2 crashed mijn systeem constant op mijn videokaart, dat geeft die ook keurig weer in windows foutenrapport.
Nou, dan maar windows herinstallatie. Winxp pro Sp1 er weer opgeknikkerd, nforce drivers, catalyst, maar na die installatie, slaat mijn systeem weer constant vast. Catalyst eraf gegooit, omega geprobeerd, zelfde verhaal!! Alleen komt er hier als extra bij dat hij 2 extra onbekende apparaten vind. Zodra ik deze laat zoeken naar stuurprogramma's knalt hij vast. Beeld bevriest helemaal. Originele drivers van Asus geprobeerd, maar ook hetzelfde verhaal. Daarbij is er nog bijgekomen, dat beeldopbouw gigantisch traag is. Als ik aan het surfen ben en op een pagina naar beneden scroll, bouwt die stap voor stap het beeld op. Duurt echt een seconde of 10.
Iemand een idee wat het nog kan wezen?
Specs:
Asus A7N8X-deluxe 2.0
Amd Athlon 2600+ met aero7
2x 256mb ddr 400 dane elec
Asus Ati radeon 9800xt
2x wd80gb jb
Thermaltake Purepower 480W
WinXP pro SP1 met alle essentiele updates
Nou, dan maar windows herinstallatie. Winxp pro Sp1 er weer opgeknikkerd, nforce drivers, catalyst, maar na die installatie, slaat mijn systeem weer constant vast. Catalyst eraf gegooit, omega geprobeerd, zelfde verhaal!! Alleen komt er hier als extra bij dat hij 2 extra onbekende apparaten vind. Zodra ik deze laat zoeken naar stuurprogramma's knalt hij vast. Beeld bevriest helemaal. Originele drivers van Asus geprobeerd, maar ook hetzelfde verhaal. Daarbij is er nog bijgekomen, dat beeldopbouw gigantisch traag is. Als ik aan het surfen ben en op een pagina naar beneden scroll, bouwt die stap voor stap het beeld op. Duurt echt een seconde of 10.
Iemand een idee wat het nog kan wezen?
Specs:
Asus A7N8X-deluxe 2.0
Amd Athlon 2600+ met aero7
2x 256mb ddr 400 dane elec
Asus Ati radeon 9800xt
2x wd80gb jb
Thermaltake Purepower 480W
WinXP pro SP1 met alle essentiele updates