Usb Toetsenbord werkt soms....

Pagina: 1
Acties:

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
Yes, mijn nieuwe toetsenbord is er! dacht ik tenminste.... :'(

Zippy WK720 USB (geen ps2) :7

na aansluiten werkt hij prima, maar na een tijdje (20 seconden tot paar minuten) gaat hij gewoon uit. NumLock lampje gaat uit en toetsenbord werkt gewoon niet meer. De legacy functie in de bios staat aan en ik ben bang dat hij gewoon stuk is.

Zelfs in de bios stop het toestenbord er wel een mee. Het is dus geen driver kwestie.

Heb een Tyan S2668 moederbord met de nieuwste (1.03) bios.....

heb 4 usb aansluitingen en op geen van alle werkt hij langer dan 2 minuten. Zelf wanneer ik hem aansluit op mijn hub werkt hij maar een paar minuten.

Voor de rest werken alle usb spullen prima inclusief mijn Logitech MX500 USB muis.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-02 23:42
Al op een andere pc geprobeerd? Zit er ook een verloopstukje bij zodat je um ook op de ps/2 kan zetten, probeer dat dan ff. Anders ie ie kappot denk ik

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
heb hem op een andere pc geprobeerd, maar die is zo oud dat ie geen usb legacy ondersteund......

zit geen ps2 plugje bij, maar heb het verloopje van mijn muis gebruikt. Dit werkte helemaal niet....

Gewoon stuk dus |:(

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Verwijderd

Jah dit tbord is gewoon stuk heb het probleem al vaker gezien. wordt een rma-tje duzz