Ik gebruik al tijden Crimson Editor, maar het enige wat ik daar mis is de "function insight" dus als je een functie intypt dattie dan meteen ff zegt welke variablen er moeten worden ingevuld.
Ik heb deze feature zl aangevraagd bij Crimson Editor maar nog niks van gehoord, verder vind ik Crimson Editor een geweldig prog en wil ik het ook graag gebruiken.
Maar ondertussen zoek ik eigenlijk toch wel iets wat dit wel ondersteund.
Functies die er echt in moeten zitten:
• Bracket match
• Auto indent
• Syntax highlighting
• Function insight
En dat alles dan ook nog freeware als het kan, ik heb weinig hoop dat ik wat tegenkom hier, maar ik kan het natuurlijk altijd proberen.
Ik heb een groot gedeelte van GoT al bekeken, ben al 2 dagen bij Google op bezoek geweest maar vond nog niks naar mijn wens...
Iemand een idee?
Ik heb deze feature zl aangevraagd bij Crimson Editor maar nog niks van gehoord, verder vind ik Crimson Editor een geweldig prog en wil ik het ook graag gebruiken.
Maar ondertussen zoek ik eigenlijk toch wel iets wat dit wel ondersteund.
Functies die er echt in moeten zitten:
• Bracket match
• Auto indent
• Syntax highlighting
• Function insight
En dat alles dan ook nog freeware als het kan, ik heb weinig hoop dat ik wat tegenkom hier, maar ik kan het natuurlijk altijd proberen.
Ik heb een groot gedeelte van GoT al bekeken, ben al 2 dagen bij Google op bezoek geweest maar vond nog niks naar mijn wens...
Iemand een idee?
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt