Probleem afspelen mpeg met windows mediaplayer

Pagina: 1
Acties:

• compufreak88
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Wij hebben het systeem er opnieuw opgezet, en nu wil windows media player geen mpeg's meer draaien, het enige wat je ziet is onderaan verbinden. We hadden altijd een lame codec, maar die kunnen we niet meer vinden.
We hebben verschillende bestanden geprobeerd
We hebben windows xp

Verwijderd

alstublieft update alles + installeer codecs hé!!!.

Quicktime, mpeg enzo. Met mediaplayer 9 xp gaat da allemaal. Maar gemoet uw player updaten.

ge opent deze

klik help klik player updates.

daarna achter de erste update doe je dit opneiuw. Als dit nog niet gaat ligt het aan uw hardware die geen bepaalde beelden kan omzetten.

mvg

• compufreak88
We hebben de nieuwste media player, we hebben volgens mij wel de codecs geinstalleerd, maar dat weet ik niet helemaal zeker, maar als we de mpeg willen spelen, staat er alleen maar "verbinden...", en verder doet hij niks

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ahum hier is toch een FAQ voor? Daar staat precies welke codecs je moet installeren.

Heb je daar geen zin in dan heb ik een antwoord:

www.videolan.org/vlc

• compufreak88
Ik heb de vlc gedownload, en daar spelen films wel goed in af, maar nog niet in windows media player. Ook heb ik in de faq gekeken, en daar hadden ze het over avi's, terwijl ik problemen heb met mpegs. ik heb wel 1 codec gedownload maar het blijft hetzelfde, het lijkt ook niet of hij het niet ondersteund, maar hij blijft ergens op hangen.

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Je zou eens een codec pack kunnen proberen. Dan heb je in een keer alles. Als het dan nog niet werkt, dan denk ik dat je windows media player op de een of andere manier gaar is.

Ik kan je het k-lite codec pack aanraden. Moet je even googlen, dan heb je em zo gevonden.

• compufreak88
Maar het is niet alleen bij deze pc, ook op onze laptop, en onze tweede pc.

Verwijderd

http://members.home.nl/outkast/ffdshow-20020617.exe

Installeer dit program eens en probeer het dan nog een keer.

Verwijderd

mja als het op meerdere pc's is dan ligt het aan u of aan de software die ge gebruikt hoor.
Pagina: 1