Toon posts:

Ik heb een Secure Server ID, en nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een Secure Server ID aangevraagd bij de knp, en heb die net gekregen. Maar wat doe ik hier nu mee? Ik draai Apache

Verwijderd

Ja laat ik maar een xxxx aanvragen, dan kijk ik daarna wel wat ik'r mee kan?
uhh
gg

Verwijderd

Topicstarter
Weet je hoe duur zo'n geval is? Wil je ook niet weten. Maar ja, ik moet mijn geld toch ergens aan kwijt, nietwaar?

Verwijderd

Sukkel... Heb je enig idee hoeveel mensen in nood er in deze wereld zijn?
Kom aub niet met van die achterlijke opmerkingen

Verwijderd

lachuhhhhh
(!)
get a life dude...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-05 07:56

Floor-is

5.2

:?
jsebas wat wil je nu helemaal? Opscheppen of geholpen worden?

Bericht hierboven

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15
Ik ben benieuwd of die key het ook gaat doen >:)
Als je een key aan vraagt moet je onder apache en openssl/mod_ssl eerst een private key genereren, daarmee maak je een certificate request aan, die laatste moet je opgeven als je een secure ID wilt hebben.
Hoe heb je het in godsnaam voor elkaar gekregen om wel de eerste twee stappen te maken (not...) om vervolgens niet te weten hoe je verder moet?! ALs je die eerste stappen niet hebt gemaakt heb je geen ruk aan je ID want dat vreet apache dan waarschijnlijk weer niet.

Verwijderd

Topicstarter
Het is inmiddels al gelukt, en Floris mijn opmerking over geld was bij wijze van spreken! Uiteraard doe ik voor mijn werk.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag was heel serieus. Ik weet geen 'fuck' van server gedoe af. Dat weet iedereen die al vaker posts van mij gelezen heeft. Ik vind het jammer dat er zo negatief op gereageerd word. Misschien heb ik mezelf verkeerd uitgedrukt. Sorry dan daarvoor.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
Formuleer je vragen dan wat duidelijker en geef aan wat je kennis is en wat je ongeveer verwacht van het antwoord.
Pagina: 1