Toon posts:

Gebruik van modem Nokia 7250 via een Laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt er maar geen wijs uit hoe ik met mijn Laptop gebruik kan maken van de ingebouwde modem van mijn Nokia 7250. Ik zou graag als ik op reis ben even willen inbellen en m'n mail ofzo willen ophalen.

Ik neem aan dat ik daar een kabel voor nodig heb? usb kabel? Welke software/drivers moet ik dan gebruiken?

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Wat dacht je van infrarood? :)

Gewoon een standaardmodem aanmaken op je laptop, verbinden via ir-poort, en verder standaard inbeldingetjes instellen. Op je 7250 hoef je dan in feite alleen even de ir verbinding open te zetten. (ken t toestel verder niet ;))

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 23:10
Euh, je moet gewoon even naar bijv. Mediamarkt gaan en een datakabel halen (zijn er in usb en com variant) en die aansluiten tussen je mobiel en laptop. Op nokia.com kan je de software (pc-suite) en drivers voor het modem in je mobiel downloaden.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Westereen schreef op 26 februari 2004 @ 09:00:
Euh, je moet gewoon even naar bijv. Mediamarkt gaan en een datakabel halen (zijn er in usb en com variant) en die aansluiten tussen je mobiel en laptop. Op nokia.com kan je de software (pc-suite) en drivers voor het modem in je mobiel downloaden.
heeft de 7250 geen IR dan? en die software suite heb je hiervoor niet nodig hoor, werkt zonder ook wel (misschien wel makkelijker ;))

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.