Toon posts:

S-video ingang tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pc met een s-video uitgang en een tv met een s-video ingang,als ik ze verbind met een kabel krijg ik geen beeld op mn tv.

de pc is een Medion pc en de tv een philips.

ik krijg geen beeld op external 2,nergens eigenlijk!

wie weet wat???

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:27
Heb je op je PC als beeld-uitgang de S-Video-out gekozen?

Ticking away, the moments that make up a dull day

Verwijderd

Topicstarter
waar zit dat op xp ,zoek me rot!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-02 16:14
dat zit onder eigenschappen beeldscherm -> geavanceerd -> tv-out eigenschappen (ff de tabbladen nalopen, is afhankelijk van wat voor videokaart je heb)

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Graag wat meer details, als je jouw pc beschrijft als een Medion PC dan kan ik net zo goed in de garage zeggen dan ik een benzine auto heb als mijn ruitenwissers het niet doen.

Tip: Eigenschappen voor Beeldscherm => Instellingen => Geavanceerd

Oh en denk dat hier genoeg over in de faq staat btw.

[ Voor 5% gewijzigd door RawPeanut op 25-02-2004 21:45 ]

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Topicstarter
Medion PC MT6
pentium 4 3.0 mhz

een tv kaart merk weet ik effe niet met aansluitingen voor 2 monitors en een s-video uitgang en een gele tulp uitgang.

tv is een philips 100mhz met 2 scart ingangen, s-video ingang,audio out en s-video audio in.

ik weet dat het moeilijk uitleggen is als je niet precies weet wat ik heb,maar goed.

of zou een kabel van s-video naar tulp uitkomst bieden voor de front in van de tv??

Verwijderd

Topicstarter
beeldkaart is een Medion Radion 9800xl

• RawPeanut

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Goed heb je al bij Eigenschappen voor beeldscherm gekeken? Wat je dus moet doen is je S-Video kabel tussen je TV en je Videokaart zetten. Dus naast je aansluiting voor je monitor, daar moet je hem insteken. Je TV kaart heeft er niks mee te maken. Heb je nou de FAQ al doorgelezen en de search gebruikt?? Staat echt genoeg over in.

Edit: Ik zie net dat je hier nieuw bent, lees gewoon eens rustig de voorwaarden door en de faq's dan moet je er wel uitkomen. Zo niet post dan wat je allemaal al geprobeerd en gedaan hebt, dan pas kunnen we je helpen (alhoewel dit NIET de bedoeling van dit forum is, wij zijn geen helpdesk).

[ Voor 32% gewijzigd door RawPeanut op 25-02-2004 22:00 ]

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Topicstarter
oke zal eens flink neuzen,ik had net wel mn bureaublad op mn tv,maar meer ook niet,bedankt voor de info voor zover!

• RawPeanut

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Als je je bureaublad op de tv had dan is alles goed aangesloten, software werkt dus ook blijkbaar alleen nog kwestie van goed instellen, maar dat is op dit forum allemaal wel te vinden. Gewoon kwestie van zoeken. Maar je bent dichtbij, succes.

Canon Digital Ixus V3

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 13:11
Voeg bij de beeldschermen een extra scherm toe en kies hier: televisie. Onder de beeldschermeigenschappen kun je dan kiezen wat de videokaart moet gebruiken voor weergave. Kies daar de tv.

Carpe Diem

Pagina: 1