Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• I386DX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-11 20:18
Mijn Nokia 3210 doet sinds een tijdje raar, na meer dan 4 jaar trouwe dienst ;)

Op onverwachte momenten (als hij er gewoon ligt, terwijl ik sms typ) valt het display eventjes uit (behalve het batterijtje met de streepjes aan de rechterkant blijven staan). Ook gaan alle lichtjes dan gaan branden.

Aan mijn monitor kan ik zien dat hij dan gegevens verstuurt/ontvangt (netwerk zoeken??).
Als na ongeveer een secondje het beeldscherm terugkomt en ik probeer naar mijn telefoonboek te gaan zegt hij 'SIM geheugen niet gereed' (net zoals je hem juist aanzet).

Ik had over dit verschijnsel nog al iets gehoord, maar kan er iets aan gedaan worden? Of is mijn GSM stilletjes aan het sterven.

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Ik heb toch het sterke vermoeden dat je 3210 aan het overlijden is. Ik heb hem ook gehad, 2x zelfs, maar nooit meer dan een jaar achter elkaar. Mijn indruk van de levensduur van Nokia's is dan ook niet fantastisch :P .
Wat betreft het repareren van een telefoon: het enige wat je kan doen is frontje eraf e kijken of het display een beetje loszit ofzo, en dan aandrukken, maar voor zover mij bekend is er niks aan te doen dat niet makkelijker is dan een nieuwe kopen.

Ik kan trouwens een 3510 (non-i) aanraden, bijna dezelfde functionaliteit, niet echt duur (~€110), maar wel met Li-Ion batterij, dat is toch wel een grote verbetering IMHO :)