Toon posts:

IE Error opening requested page

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik help een kennis met het weer laten werken van haar computer maar kom niet uit het volgende.
Internet Explorer 6.0 geeft constant de melding "error opening requested page". welke pagina je ook intypt niets doet het.
Computer is ooit gecrasht, hersteldiskette erin en nu doet bijna alles het weer.
Modem (ADSL) heeft verbinding, snelheid is goed vermeld en email doet het.
Aantal tips al geprobeerd:
DNS handmatig ingevuld van Wanadoo maakt niets uit
Bij Lan instellingen alle vinkjes uit werkt niet
Laatste oplossing is opnieuw IE installeren maar vraag me af of er ook en andere optie nog is. hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt! ;)

Verwijderd

misschien dat je spyware op de pc hebt:S?
moet je even adaware of spybot downloaden..
tenminste.. als dat het geval is

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het proberen, maar kan spyware er nog op zitten nadat hersteldiskette gebruikt is?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 22:34:
ik zal het proberen, maar kan spyware er nog op zitten nadat hersteldiskette gebruikt is?
Hangt ervanaf wat voor Hersteldiskette het is :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
spyware is eraf. inmiddels 1,5 uur met helpdesk wanadoo aan de tel gehangen nog steeds geen oplossing. Ik ben echt een beetje radeloos. Heeft iemand nog een goede suggestie? :(

Verwijderd

in die 1,5 uur heb je al ongeveer 10 keer je internet explorer opnieuw kunnen installeren..

Probeer anders es een andere browser, zet alle instellingen op default. etc etc.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een cd rom van wanadoo waarop je kunt kiezen IE 6 te installeren. Dit heb ik ook al geprobeerd. Heb ook van mijn eigen comp. installer.exe gebrand op cd'tje dan geeft haar computer aan dat hij de site niet kan vinden waarvan je gegevens moet ophalen (dit is juist probleem want kan op geen enkele site).
Kun je uitleggen hoe ik instellingen op default zet? Welke browser zou je adviseren Netscape ofzo?! Hoe kan ik dat het beste aanpakken.
Enorm bedankt alvast voor de reactie, zoals je zult merken heb ik er niet super veel verstand van! Heb dus veel aan jullie reacties!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mocht je een alternatieve browser willen proberen dan kan ik je zeker aanraden om FireFox eens te downloaden. Deze zit veel minder in je systeem verweven dan IE. Het probleem met IE is in dit geval dat het zelfs met de vriendelijke foutmeldingen uit nog niet informatief genoeg is om een conclusie uit te kunnen trekken....

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1