Ptokax DcHub + Direct Connect achter router

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14330

Topicstarter
Ik heb een 8mbit lijn van tweakdsl, nu heb ik een vriend van een hub belooft dat ik wel een tijdje wilde hosten voor hem. Hiervoor gebruik ik het progje Ptokax DcHub.

Om dit voorelkaar te krijgen moest ik port 411 open gooien. Maar nu ik Ptokax DcHub heb lopen, loggen alle mensen mooi in, een lijst van 200/300 mensen maar nu kan ik zelf met direct connect niet op de channel komen. Met dc++ heb ik het ook geprobeerd en dan zegt hij:

[20:50] *** Connecting to hiphophub.no-ip.com...
[20:50] *** Connection refused by target machine

Dit in passive en active mode.

Waar ligt het aan dat ik niet op de hub kan inloggen? en dit is niet alleen bij die hub maar ook bij anderen.

Dus als ik logisch nadenk komt het er opneer dat ik eigenlijk naar mezelf connect, want ik ben host voor die hub. Is er een poort die ik moet opengooien?? Zo ja, welke:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14330

Topicstarter
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120090

je moet je internet ip adres gebruike als je wilt inloggen op je eige hub als jij de host bent en achter een router ofzo zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:17
Anoniem: 120090 schreef op 24 augustus 2004 @ 18:22:
je moet je internet ip adres gebruike als je wilt inloggen op je eige hub als jij de host bent en achter een router ofzo zit..
nee _JUIST_ niet.. je moet het interne ip gebruiken van die pc waarop jij dat hebt draaien! of je moet local loopback oid aanzetten in je router\nat