Eigen Internet Winkel...Tips..Software voor Bestellingen?

Pagina: 1
Acties:

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09-2025
.

[ Voor 183% gewijzigd door Damocles.NL op 31-10-2014 14:49 ]

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:57
site is denk ik je kleinste zorg. Administratie, distributie, zulk soort dingen zou ik eerst uitzoeken. Of gaat het enkel om de site? (je vraag dius)

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-07 12:29

gakkethijs

niks

heb niet veel idee maar ja wilt dus een karretjes systeem op je site. meestal gaat dat via php of asp als ik het goed heb.
zorg er voor dat je producten duidelijk in deelt als het kan in alfabetise volgorde. als je meer info geeft als je dat doet geeft bijv duidelijk plaatje er bij veel info eventueel link naar maker. zorg bij het afreken scherm voor makkelijk delete knop duidelijk overzicht en btw weergave. allemaal kleine dingetjes die heel veel duidelijkheid scheppen op een bestel site. oo ja snelle reageer tijd op vragen is ook heel erg fijn. geeft klant vertrouwen en denkt zo serireus genomen te worden.
hoop dat je mijn verhaaltje beetje kon volgen. heb nog probs met verhalen in duidelijk en goed nederlands te schrijven

• Damocles.NL
gaat op dit moment enkel om de opbouw van de site, de verdere administratieve rompslomp en dergelijke zijn we al mee bezig. ook de distributie en degelijke hebben we al uitgestippeld. nu dus enkel nog de site :)

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:57
http://www.winkelfabriek.nl/ ook interessant misschien.

• Damocles.NL
.

[ Voor 99% gewijzigd door Damocles.NL op 31-10-2014 14:50 ]

Pagina: 1