Laatst kwam ik de Creative Sound Blaster MP3+ tegen, een apparaatje dat me een leuke upgrade voor mijn laptop leek. Nu zit er nog een onboard
VIA AC´97 in, maar ik ben lang niet altijd postitief over het geluid dat het geeft. Ik heb medestanders heb ik gemerkt bij GoT. Ook positieve signalen over de Creative Sound Blaster MP3+ kom ik hier tegen. http://www.hardware.info/reviews.php?id=419 is alleen niet heel positief over dit boxje en hoort amper verschil met de onboard chipset.
Mijn vraag is nu:
vindt er een geluidsverbetering plaats die 37,50 euro waard is wanneer ik de Creative Sound Blaster MP3+ aansluit? Zijn er dus mensen die ervaringen hebben met dit boxje en hoe hebben die de boel verder aangesloten (via stereoset of direct met boxen)?
En o ja, ik heb een AMD 1500+ processor, zou de MP3+ misschien te veel van mijn systeem eisen?
Mijn vraag is nu:
vindt er een geluidsverbetering plaats die 37,50 euro waard is wanneer ik de Creative Sound Blaster MP3+ aansluit? Zijn er dus mensen die ervaringen hebben met dit boxje en hoe hebben die de boel verder aangesloten (via stereoset of direct met boxen)?
En o ja, ik heb een AMD 1500+ processor, zou de MP3+ misschien te veel van mijn systeem eisen?