Ik heb vandaag een wireless netwerkje gemaakt voor kennisen tussen 2 pctjes zonder router. Beide machines hebben winxp. Alles doet het prima. (Sharing en Internet) Is het ook mogelijk om hiervan een backup te maken. Mijn kennissen zijn namelijk niet zo thuis op het gebied van netwerkjes.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ja.... [search=norton ghost]
er, wie is er hier niet duidelijke
wat wil je precies backuppen? de netwerkconfiguratie (dus met netsh) of je hele systeem
A wise man's life is based around fuck you
Backup van je netwerk
Probeer het eens met UTP.
Of bedoel je van het OS? in dat geval Norton Ghost of iets dergelijks.
Of bedoel je van het OS? in dat geval Norton Ghost of iets dergelijks.
Verwijderd
ik neem aan dat hij bedoeld dat hij een backup wil maken van bestanden op een netwerk locatie!
Ik denk dat ie bedoelt: "een backupmaken van de netwerkconfig"
Dus terug naar BackSlash32.
Anders: misschien kun je de account van de users aanpassen zodat alleen administrator de netwerk config aan mag passen?
Dus terug naar BackSlash32.
Anders: misschien kun je de account van de users aanpassen zodat alleen administrator de netwerk config aan mag passen?
[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 25-02-2004 21:29 . Reden: 2 zielen 1 ged8e ]
Die link is anders duidelijk genoeg. Alleen moet je er zelf iets voor doen, namelijk lezen. En nog duidelijker zijn? Nope, we doen hier niet aan handje vasthouden. Dit is eigenlijk basis materiaal, je moet alleen even de moeite nemen om je er in te verdiepen. En dat is nou precies wat wij van jou verwachten als user...Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 20:57:
Kun u even duidelijker zijn a.u.b
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()