Goedenavond,
Ik had in mijn computer een Leadtek GF4 Ti4400 zitten, met daar een bijpassend waterblok (Tha_Mafkees) bij. Nu heb inmiddels een Ati Radeon 9800SE in mijn Computer zitten en nu wil ik die eigenlijk ook gaan waterkoelen.
Maar nu zit ik met 2 problemen:
1. De afstand tussen de gaten is anders zie het volgende tekeningetje:

2. De core ligt lager op deze kaart dan bij de GF4.
Nu wil het blokje gaan aanpassen, omdat dat simpel weg het goed koopste is.
Nu kan ik de onderkant gaan bewerken met de dremel en vijl om het hoogte verschil op te lossen of er een koperen plaatje van ongeveer 1mm tussen maken.
(al wel gezocht maar nog niet gevonden
)
Maar dan de gaten nog, het blokje zou scheef komen te zitten als ik de GF4 deksel zou gebruiken.

Of is het het mooiste om er een nieuw plaatje voor te maken.
Ik heb Tha_Mafkees al op verschillende manieren proberen te bereiken maar ik krijg geen antwoord, anders had ik misschien wel een deksel van hem gekocht als hij die nog had liggen.
Maar dan het hoogte verschil nog.
Hoe zouden jullie het doen?
Ik had in mijn computer een Leadtek GF4 Ti4400 zitten, met daar een bijpassend waterblok (Tha_Mafkees) bij. Nu heb inmiddels een Ati Radeon 9800SE in mijn Computer zitten en nu wil ik die eigenlijk ook gaan waterkoelen.
Maar nu zit ik met 2 problemen:
1. De afstand tussen de gaten is anders zie het volgende tekeningetje:

2. De core ligt lager op deze kaart dan bij de GF4.
Nu wil het blokje gaan aanpassen, omdat dat simpel weg het goed koopste is.
Nu kan ik de onderkant gaan bewerken met de dremel en vijl om het hoogte verschil op te lossen of er een koperen plaatje van ongeveer 1mm tussen maken.
(al wel gezocht maar nog niet gevonden
Maar dan de gaten nog, het blokje zou scheef komen te zitten als ik de GF4 deksel zou gebruiken.

Of is het het mooiste om er een nieuw plaatje voor te maken.
Ik heb Tha_Mafkees al op verschillende manieren proberen te bereiken maar ik krijg geen antwoord, anders had ik misschien wel een deksel van hem gekocht als hij die nog had liggen.
Maar dan het hoogte verschil nog.
Hoe zouden jullie het doen?
[ Voor 5% gewijzigd door JWR op 25-02-2004 20:48 . Reden: thumbnaile gemaakt... ]