Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe zwarte alluminimum case eventueel met sidewindow voor toekomstige casemodding. Ik had in principe al mijn keuze gemaakt, namelijk de Lian-li PC-65B aangezien elke tweaker en review hier positief over was. Het enige probleem is de levertijd van deze kast en de prijsverschillen tussen de winkels.
Daarom ben ik gaan verder kijken en werd ik vaak gewezen op de goedkopere alternatieve, namelijk de Kingwin en Super-flower. Ik heb van alle drie de cases verscheidende reviews gelezen en de verschillen bekeken. Ik zou graag willen weten wat jullie voor ervaringen hebben met deze cases die veel van de Lian-li weg hebben. Ik denk dat de meeste mensen hier wel over eens zijn dat Lian-li cases toch het mooiste uiterlijk hebben. Maar zijn ze gelijkwaardig in cooling en geluid, aangezien in veel reviews de alluminimum cases van Kingwin en Super-flower met drie tot vijf 12volt FAN's luidruchtig wordt genoemd. Is de Lian-li case echt stiller en is het het extra geld en weken wachten waard?
Lian-li PC-65B (175-220EUR)

Kingwin KT-424-BK-WM (110-130EUR)

Super Flower SF-301 T3 (120-140EUR)

Links:
Lian-li review @cluboverclockers.com
Kingwin review @tweakers.net
Superflower review @tweakers.net
Daarom ben ik gaan verder kijken en werd ik vaak gewezen op de goedkopere alternatieve, namelijk de Kingwin en Super-flower. Ik heb van alle drie de cases verscheidende reviews gelezen en de verschillen bekeken. Ik zou graag willen weten wat jullie voor ervaringen hebben met deze cases die veel van de Lian-li weg hebben. Ik denk dat de meeste mensen hier wel over eens zijn dat Lian-li cases toch het mooiste uiterlijk hebben. Maar zijn ze gelijkwaardig in cooling en geluid, aangezien in veel reviews de alluminimum cases van Kingwin en Super-flower met drie tot vijf 12volt FAN's luidruchtig wordt genoemd. Is de Lian-li case echt stiller en is het het extra geld en weken wachten waard?
Lian-li PC-65B (175-220EUR)

Kingwin KT-424-BK-WM (110-130EUR)

Super Flower SF-301 T3 (120-140EUR)

Links:
Lian-li review @cluboverclockers.com
Kingwin review @tweakers.net
Superflower review @tweakers.net