Toon posts:

MSN Messenger probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Klein probleempje met MSN Messenger laatste update versie, namelijk
als ik inlog staat er "één nieuw emailbericht" ik lees me mail gelezen en het blijft er staan tot dat ik opnieuw inlog terwijl dit hiervoor niet was.
Ik irriteer me er nogal aan omdat ik telkens mn mail wil gaan lezen terwijl het gewoon al gelezen is.

"Er is één ongelezen Email" op het inlogscherm voorkomen.
ik heb een eerdere topic gelezen maar daar word ik niets wijzer van.

iemand ervaring met dit probleem & oplossing?

Alvast bedankt!!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-05 13:35

Niek

f.k.a. The_Surfer

Zoals je misschien in dat andere topic wel had gezien moet je TweakUI installeren. Daarmee kan je dit probleem verhelpen. Eerste hit op Google: http://www.annoyances.org/exec/show/tweakui

[ Voor 16% gewijzigd door Niek op 25-02-2004 20:05 ]

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Verwijderd

Topicstarter
repari unread mailaccount werkt niet met tweak ui

Ik heb niet exact hetzelfde probleem als de starten van het bovenstaande topic

tis gewoon als ik me aanmeld bij msn dan zie ik dat ik 1 nieuw bericht heb en als ik dat heb gelezen blijft het er gewoon staan. of ik moet me opnieuw inloggen.
het is erg hinderlijk omdat ik ook niet zie wanneer ik een email ontvang zelfs geen popup

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:03

flexje

got-father

Aanmelden onder een ander account en daarna weer onder die van jou helpt ook niet cker?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Topicstarter
flexje schreef op 25 februari 2004 @ 20:43:
Aanmelden onder een ander account en daarna weer onder die van jou helpt ook niet cker?
nee helpt niet
ik heb zelfs geprobeerd via mn andere acount een emai te sturen naar mn eigen mail maar ik zie niets... geen popup niets. terwijl als ik erop klik er wel een nieuwe bericht in mn inbox staat :S

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je al geprobeerd om MSN opnieuw te installeren? :?

Verwijderd

Topicstarter
GJ-tje schreef op 25 februari 2004 @ 20:49:
Heb je al geprobeerd om MSN opnieuw te installeren? :?
ja meerdere keren meerdere versies
ookal geprobeer met andere mails berichten te verstruren ze komen wel aan in mn inbox maar verder geen popup of iets dergelijks.

Ik heb ook systeemherstel gebruikt en mn pc 10 dagen teruggezet en het werkt niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 20:57 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 20:49:
[...]

ja meerdere keren meerdere versies
ookal geprobeer met andere mails berichten te verstruren ze komen wel aan in mn inbox maar verder geen popup of iets dergelijks.

Ik heb ook systeemherstel gebruikt en mn pc 10 dagen teruggezet en het werkt niet.
Uit ervaring weet ik, dat MSN Messenger niet alle regkeys weggooit uit het register... Dus heb je uninstall gedaan, en toen de resterende (MSN) Messenger registry-values ook verwijderd, en dan opnieuw geïnstalleerd? Deed bij mij namelijk altijd wonderen... :)

Weet alleen zo 1 2 3 niet welke registrykeys het zijn, maar als je zoekt, kom je er een aantal tegen...

Of is het de pop3 mail checker van Plus!? :? Die zit bij mij namelijk ook wel is dwars... En dan later springt ie weer op geen mails...

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb dus precies hetzelfde probleem sinds enkele dagen!!

MSN Messenger 6 zegt helemaal niet als ik een nieuw mailtje krijg, behalve als ik opnieuw inlog. Dan staat er 'één nieuw email-bericht', maar als ik erop geklikt hebt blijft dat vrolijk staan. Melding van nieuwe emailberichten krijg ik daarna ook niet.

Met Windows Messenger gaat het ook zo, en op een andere pc in ons thuisnetwerk (als ik daar inlog) is het ook niet opgelost. Een probleem puur op deze pc is het dus volgens mij niet...

Maar wat kan het wel zijn?? Ik heb 100% zeker geen instelling oid veranderd...

• draakhoofd
  • Niet online
Volgens http://msgplus.mybboard.com/showthread.php?tid=21801 (iemand met hetzelfde probleem) ligt het aan de kant van MSN, hebben veel mensen het probleem en weten ze niet precies wanneer het gefixed is....

Dus ben bang dat we gewoon moeten wachen

[ Voor 10% gewijzigd door draakhoofd op 26-02-2004 19:00 ]

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:14
Ik heb het ook sinds een paar dagen, zeer irritant :(

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Hier ook een slachtoffer :P, maar ik erger me er niet echt aan, zijn wel belangrijkere dingen in het leven :+

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• flexje
  • Laatst online: 17:03

flexje

got-father

ik heb het niet in MSN Messenger maar in windows xp :P
Als ik in inlogscherm zit zeg maar :)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Topicstarter
heel erg irritant idd ik wacht ook maar even met totaal formateren (ja! zoveel erger ik me er dus aan :P)

Verwijderd

Ik heb Messenger Plus geinstalleerd en toen was dit over. Sterker nog, ik kan nu ook zien wanneer ik POPmail heb. Als dat zo is opent hij automatisch Outlook Express.

Een aanrader dus.

Meer info op:

www.msgplus.net

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 23:15:
Ik heb Messenger Plus geinstalleerd en toen was dit over. Sterker nog, ik kan nu ook zien wanneer ik POPmail heb. Als dat zo is opent hij automatisch Outlook Express.

Een aanrader dus.

Meer info op:

www.msgplus.net
ookal geprobeerd heeft geen zin :) ik had msgplus trouwens al.
Ik kan me trouwens herinneren dat ik dit probleem 2 jaar geleden ookal had toen ik op 98se draaide, ik weet alleen niet meer wat ik toen had gedaan om van het probleem af te komen :S

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 11:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
kick sorry probleem nog niet opgelost :S

• draakhoofd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 17:29:
kick sorry probleem nog niet opgelost :S
Nee hier ook niet, en dat zal misshcien nog wel ff duren... Zie http://forums.happy-messa...cus/messages/35/1498.html daar heeft iemand reactie van een MSN Helpdeskmedewerker:
Microsoft says f-off, we'll fix it under our own time (notice that the post is nearly three weeks old)

-------------------------------------------------
Greetings Eric,

No, this is a server problem affecting some accounts, you'll just have to wait till it's
fixed.
http://www.microsoft.com/windowsxp/expertzone/
Messenger Resources - http://messenger.jonathankay.com

"Eric" <anonymous@discussions.microsoft.com> wrote in message
news:2DFE94E9-D4DB-4D25-8C74-9F00BEF28380@microsoft.com...
>I have a minor problem with MSN Messenger 6. When I sign in, it tells me I have 1 new
> email message. I click on it and it opens a new Internet Explorer window and I check
> my hotmail account. After I'm done and close out of that window, MSN Messenger still
> tells me I have 1 new email message. I don't have any new email messages. I have to
> sign out of MSN messenger and sign back in to correct the problem.
>
> What's the problem? Do I need to re download MSN Messenger 6?

[ Voor 4% gewijzigd door draakhoofd op 27-02-2004 17:36 ]

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 12:14

Steelo

040 - Ole Ole Ole

ik heb er gelukkig geen last van. Heb er vroeger weleens last van gehad.

Ltrz,....

Verwijderd

Topicstarter
draakhoofd schreef op 27 februari 2004 @ 17:35:
[...]

Nee hier ook niet, en dat zal misshcien nog wel ff duren... Zie http://forums.happy-messa...cus/messages/35/1498.html daar heeft iemand reactie van een MSN Helpdeskmedewerker:

[...]
heel erg laks van microsoft ze behoren toch zo veel mogelijk service te verlenen :S?
en als ze weten waaraan het ligt waarom kan het dan niet opgelost worden? geen tijd? there are bigger problems to solve? yeah right... ze zullen wel geen zin hebben...

• draakhoofd
  • Niet online
Steelo schreef op 27 februari 2004 @ 17:40:
ik heb er gelukkig geen last van. Heb er vroeger weleens last van gehad.
maar toen dus 'vanzelf' opgelost na verloop van tijd?

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik heb dus precies hetzelfde. Wordt inderdaad gewoon wachten op M$. :r

• reb65
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 12:34
flexje schreef op 26 februari 2004 @ 20:13:
ik heb het niet in MSN Messenger maar in windows xp :P
Als ik in inlogscherm zit zeg maar :)
dan heeft iemand waarschijnlijk ingelogd op zijn account op jou pc en niet al zijn mail gelezen dan blijven die staan.
het enige wat je dan kan doe is die gene nog een keer laten inloggen en dan al zijn mail laten lezen cq verwijderen en uitloggen

Verwijderd

Het probleem is inmiddels verholpen bij mij!

• Allanon
  • Laatst online: 20:22

Allanon

appearance is overrated

idem hier

Verwijderd

zal ik je zeggen dat ik dus niet weet of het verholpen is, sinds vandaag kom ik msn helemaal niet meer op via casema, modem en router, maar ja, ik begrijp dat er updates plaatsvinden ofzo, kennelijk even afwachten maar.???

Verwijderd

via wanadoo had ik eerst,niet in kunnen logen via msn messenger en wel via windows messenger, en nu geen van 2en meer msn messenger opnieuw geinstaleerd geen resultaat.
Emule wordt er nu ook steeds uit gegooid, erg lastig allemaal

• draakhoofd
  • Niet online
hier ook gefixed, yesh!
Pagina: 1