[Geforce FX 5200 PCI Probleem]

Pagina: 1
Acties:

• reul
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-04 14:26
De titel is misschien een beetje vreemd opgesteld, maar ik heb toch een klein probleem.

Vanmiddag ben ik naar mijn oom geweest en heb daar mijn barebone via de onboard SiS 651 (64 mb) aangesloten op zijn TV. Daarvoor heb ik vanalles met Ultramon lopen rotzooien en in de BIOS gerommeld voordat dat goed werkte.

Nu ik weer thuis ben heb ik mijn monitor aangesloten op mn Geforce FX 5200 PCI en wil ik mijn PC opstarten. Dit gaat goed tot na het Windows bootscherm. Daarna gaat het beeld op zwart. Ik denk dus dat ik via Ultramon iets fout heb gedaan en nu de PCI-kaart in Windows disabled hebt.

Is er een manier om dat via een Externe Bureaublad Verbinding onder XP op te lossen?

Verwijderd

Euhm, misch domme vraag al geprobeert in windows veilige modus op te starten, dan hoord hij gewoon alles standaard te zetten.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 22:06
Eerst even opstarten in veilige modes, en dan even alles controleren. En misschien dat Ultramon eraf halen. Misschien alle bios instellingen ff op default, als het dan nog niet lukt denk ik aan een reinstall van windows.