Toon posts:

[XP] Windows hangt voor 90% - zonder reden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe pc / nieuwe windows xp install (ja, geupdate)

was gisteren aan het quaken, begon me pc in eens te flippe; alles hing voor 90% (incl geluid, wat dus echt heel erg stotterend ging "kkkk ooo o mmmm ddddd aaaa nnnn")
ook pakte ie niet al me toets aanslagen en sommige pakte ie meer dan 1x bij 1 aanslag...
na eindelijk terug in windows te zitten stotterde t daar ook een duurde t ipv een seconde of 2 een eeuwigheid om windows af te sluiten

direct gereboot, tempraturen waren ok en voltages ook gewoon goed dus snap het niet echt wat er mis was/is...

bij het booten ging alles soepeltjes, totdat ik weer in windows zat, ging ie weer hakkele
en plotseling als het kwam was het ineens weer gestopt

iemand een idee wat het was? en hoe ik ervoor zorg dat t niet weer gebeurd?

heb nu weer dat me windows om de minuut een fractie van een seconde lijkt te 'hangen' omdat ik me mp3 zeg maar hoor overslaan; iets wat gister ook tijdens het quaken gebeurd

dus stel je hoort de hele tijd normaal

prr
prr
prr

dan zou het bij zo'n hang klinken als

prr
prrrrrr
prr

natuurlijk als ie blijft hangen is het meer

prrrrrrr prrrrrrr prrrrrrr

ik heb geen idee wat het is maar het irriteerd me al mateloos en heb het idee dat me pc straks weer voor een langere tijd voor 90% zal hangen; iemand suggesties?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 19:04 ]

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-02 23:42
De drivers geupdate? Als je een virusscan of firewall hebt geinstalleerd zet die dan us op disable.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 08:13

job

Heb je je geheugen getest?
Je weet het niet maar kan het altijd proberen: http://www.memtest86.com

Heb je laatst nog wat geinstalleerd?
Heb je gecontroleerd op virussen en spyware?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je toevalllig nog de configuratie van de computer, het liefst ook nog de temperaturen en gelijk een hijackthis log, pc al helemaal gescant op spyware?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is er een proces dat veel CPU trekt? Indexing service kan ook wel eens lullige bijwerkingen hebben, maar niet zo extreem. Die service kan je ieg zonder problemen uitzetten. Heb je de problemen ook in de veilige modus / alles uit bij msconfig?

Voor de rest wat hierboven staat :)

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-05 16:48

Acheron

updatepack.nl

Check je IDE-controllers ook, als DMA niet werkt is het een ramp!

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Pagina: 1