[PM]Week 9

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Waarom moet zoiets kleins met de Powermod :? :| Ik snap dat je het doet omdat ie niet meer te modden is door de normale gebruiker, maar wat je nou in feite doet is de laatste -1 moderatie ongedaan maken. Ik dacht dat de powermod in het leven was geroepen om erg scheef staande dingen te corrigeren.

Deze actie ontneemt mij echt weer een beetje de motivatie om te gaan modden (de moderatie is niet van mij hoor) want stel ik vind deze reactie een +3 waard ipv. een +4 ik geef em een -1 even later komt de powermod langs en die zegt "ik weet het toch wel beter +1" :| Wat heeft het dan nog voor nut om te gaan modden, geef dan een zooi mensen PM rechten en laat die alles modden, want zo vind ik het niet echt zin hebben :/

Ik ben van mening dat je dit soort dingen beter gewoon kunt laten zoals ze zijn :)

Last.fm
Films!

• Delerium
  • Niet online
Nou, heel soms kom ik een reactie tegen waarvan ik acuut een aanval krijg. Dat zijn de replies die direct op -1 horen OF reacties die uitsluitend op +4 thuishoren. Die reacties zijn erg zeldzaam, ik zie er vaak maar 1 of 2 per dag.
Nu zal ik niet zeggen dat deze +4 zo'n acuut geval was, maar het zal er niet veel naastzitten, zodoende heb ik deze op +4 gezet.

Qua motivatie voor jou, ik kan me dat goed voorstellen, maar geloof me maar dat ik 100den +3's zie staan en laat staan ook al zou er meer inzitten. Idem voor de sloten 1tjes en 2tjes, indien die een -1 of +1 nodig hebben kom ik niet eens in actie, puur om het moderatie-systeem zelf niet overbodig te maken. Dat is ook de reden dat ik de oudere draden leuker vind, want dan zie je juist dat het reguliere werk prima werkt. Deze 2 replies zijn wat ik als PM niet best vind van alle replies van het afgelopen weekend. Je ziet dat complete draden ontbreken, simpelweg omdat jij daar al gemod hebt (en blijkbaar goed) en datgene wat hier staat vind ik nu ook niet echt een leeuwendeel. De gewone moderaties gaan prima, IMHO zijn er uitzonderingen voor 1) de controversielen die verkeerd worden begrepen 2) de mensen die niet op het uiterste van hun replymogelijkheden staan (de troll, de geniale +4 of 3) de mensen die gewoon vergeten zijn.

Ik ben van mening dat je de meeste dingen gewoon kan laten, maar niet alles.

Inhoudelijk over deze +4, deze vat een hele voorgaande discussie samen op een onafhankelijke manier MET argumenten... en verzint er en passent nog een paar bij. Een goede relevante opsomming om een nieuwspost in perspectief te zetten, zoals deze bv, is voor mij niets anders dan een +4.

* Delerium zou ook een 0-troll met 'M$ is een k*bedreif' nog een PM geven naar de -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Deze reactie wilde ik graag gaan powermodden naar nul/één toe. Op vier is deze te hoog, zeker voor geneuzel over de relevantie van de nieuwspost. Iets doet me twijfelen over de actie, wie helpt me uit mijn dillema? :)

Zelfde nieuws:
2=>0 overbodig
1=>4 interessant

[ Voor 27% gewijzigd door KeX op 28-02-2004 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
KeX schreef op 28 februari 2004 @ 10:58:
Deze reactie wilde ik graag gaan powermodden naar nul/één toe. Op vier is deze te hoog, zeker voor geneuzel over de relevantie van de nieuwspost. Iets doet me twijfelen over de actie, wie helpt me uit mijn dillema? :)
Als het waar is wat hij zegt (ik weet het niet) en deze videokaart niet in Nederland gebruikt kan worden heeft hij recht van spreken, maar niet op de frontpage zelf maar in frontpage algemeen :)

Ik zou zeggen 0

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
KeX schreef op 28 februari 2004 @ 10:58:
Als het ook maar enigszins waar is wat hij zegt, dan is een +3 het minimale IMHO. Indien je een +4 niet juist vind zou ik een +3 doen, maar een 0 of 1 voor iets wat een heel nieuwsbericht op waarde neerzet is IMHO te mager....

Om dan overigens eraan toe te voegen dat als het inhoudelijk NIET juist blijkt te zijn, je ei'k een reply erop moet posten om het inhoudelijk aan te vechten zodat daarna het moderatiesysteem de loze reactie omlaag doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Ecteinascidin schreef op 28 februari 2004 @ 13:53:

Als het ook maar enigszins waar is wat hij zegt, dan is een +3 het minimale IMHO. Indien je een +4 niet juist vind zou ik een +3 doen, maar een 0 of 1 voor iets wat een heel nieuwsbericht op waarde neerzet is IMHO te mager....

Om dan overigens eraan toe te voegen dat als het inhoudelijk NIET juist blijkt te zijn, je ei'k een reply erop moet posten om het inhoudelijk aan te vechten zodat daarna het moderatiesysteem de loze reactie omlaag doet...
Zelfs als hij gelijk heeft lijkt een +1 of +2 mij genoeg. Op zich heeft ie een interessante "oneliner" maar zonder bron of extra info voegt ie niet heel veel toe.
Daarnaast noemt ie iets over het "Decoderen" maar zonder toelichting is dat eigenlijk ook totaal overbodige stelling, en aan het einde nog een soort van flame naar de nieuwsposter. Als ie het inhoudelijk niet eens is, kan hij toch een berichtje met inhoudelijke verbeteringen posten, of even de nieuwsposter contacten, of een thread op FA starten? zo'n berichtje als er nu staat voegt eigenlijk niets toe.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

silentsnow schreef op 29 februari 2004 @ 06:46:
Hier mag een PM even naar kijken:
[...]
*Is eensch*

Consider it done! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Compromis en PM'ed naar +2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

KeX schreef op 29 februari 2004 @ 11:36:
Compromis en PM'ed naar +2. :)
- wat een ontzettend relevante nieuwsposting voor europese markt,
Imho een dikke sneer naar de nieuwsposter.
- aangezien we hier geen ATSC gebruiken maar DVB-S.
Informatief, maar geen enkele uitleg over wat ATSC of DVB-S is, natuurlijk mag je een zeker know-how verwachten van geinteresseerde lezers, maar dan vind ik deze van aTmosh een stuk behulpzamer.
- Om maar niet te spreken over die rare conclusie over het decoderen.
Ongefundeerd en flame.
- welke grapjas post dit soort berichten op de frontpage?
En nog een sneer naar de nieuwsposter.

Alles bij elkaar is die reactie imho beslist niet meer dan een +1 waard, en dan laat ik de ATSC/DVB-S info nog het zwaarst meetellen ook. Die +1 is alleen om de reactie zichtbaar te houden zodat geinteresseerden zelf op zoek kunnen gaan naar werkelijke info.

Concluderend is een +2 wmb vet overgewaardeerd, en ik pleit voor een tikkie lager :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Mijn persoonlijke eerste insteek was dan ook een nul of één:

KeX in "[PM]Week 9"

Maar ik twijfelde en legde hem daarom hier ook ter discussie. Degenen die daar op reageerden vonden dat te streng. Vandaar het compromis. Ik zie het persoonlijk meer zoals jij het ziet.

:)
Pagina: 1