[MSN Msgr] wachtwoord kwijt, contacts terughalen? *

Pagina: 1
Acties:

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heden ochtend met mn suffe hoofd mn pasw veranderd en dus nu neit meer weten wat het is.

Om het nu op te vragen heb je antwoord nodig op die speciale vraag maar die weet ik ook niet meer na zn lange tijd niet gebruikt te hebben.

Ook om contact op te nemen met msn zelf om wat te vragen vergelijkt de site dingen die ik ook niet weet over mn account.

Hoe kan ik dit nou oplossen??

Heeft iemand een contact adres van msn of een oplossing om mn pasw terug te krijgen?

De account boeit me niet zoveel alleen mn contact personen zijn belangrijk!

OS= XP

MSN 6.1

Rapapa...

Verwijderd

Heb je geen msn plus met logbestanden? Dan heb je al je contacten i.i.g. terug...

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Nee, behalve die 'secret question' goed beantwoorden bestaat er geen enkele mogelijkheid om je wachtwoord terug te krijgen.
Dit soort dingen mogen hier niet op GoT, want wie zegt dat het jouw eigen account is?
Met een beetje zoeken, had je zelf ook wel kunnen vinden.

• LosGieros
  • Niet online
het boeit me niet eens dat mn account weg is want was toch beetje rare naam, ik wil gewoon al mn contacten terug. Ik heb wel de logfiles van gesprekken maar ook hele ouwe adressen waarvan ik geen logfiles heb wil ik hebben...

Rapapa...

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik heb ooit wel eens een bestandje gehad van MSN waarin alle contacten stonden.

Net even gezocht, maar kon het niet weer vinden. Ik dacht het een .txt bestandje was. Suc6 met zoeken

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:04

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Geen MSN pw, geen online adreslijst... :o

Msn zal je ook niet het pw geven als je je secret question niet meer weet,...dus idd je logfiles napluizen en de rest een sms sturen :+

An Explanation of l33t Speak

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

nooit je contacten lijst gebackupped? want dan heb je in iedergeval je contacten terug.

• LosGieros
  • Niet online
nope.....iemand geen contact adres van msn daarvoor zodat ik op een legale manier erachter kan komen (voor de achterdochtigen hiero)

Rapapa...

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:36
LosGieros schreef op 25 februari 2004 @ 18:37:
nope.....iemand geen contact adres van msn daarvoor zodat ik op een legale manier erachter kan komen (voor de achterdochtigen hiero)
Heb je zelf al enige moeite gedaan om je wachtwoord terug te krijgen, of te onderzoeken waar je je wachtwoord eventueel terug zou kunnen krijgen?

• LosGieros
  • Niet online
Jimsterrr schreef op 25 februari 2004 @ 18:40:
[...]

Heb je zelf al enige moeite gedaan om je wachtwoord terug te krijgen, of te onderzoeken waar je je wachtwoord eventueel terug zou kunnen krijgen?
wat denk je zelf???? ben vrij desperate!

al stuk of 20 topics doorgespit met pasw recovery proggies bekeken maar helaas..

Rapapa...

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Er is niks niet-legaal aan het vragen om een contact adres :? ...probeer hier eens te kijken :+

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-08 21:25
Dat gaat niet als het goed is..
Mocht dat wel zo kunnen dan hebben ze er bij Microsoft een dachttaak aan, om al die newbies die hun pasw. veranderd hebben en/of hem niet meer weten te helpen.

Als je je account gewoon voledig invult naar waarheid, dus je goede naw gegevens etc.., dan is er verder niet veel aan de hand..
Doe je dat niet, dan neem je je account ook niet echt serieus, dus kun je het wel vergeten.

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 16:29
Denker schreef op 25 februari 2004 @ 18:08:
Nee, behalve die 'secret question' goed beantwoorden bestaat er geen enkele mogelijkheid om je wachtwoord terug te krijgen.
Dit soort dingen mogen hier niet op GoT, want wie zegt dat het jouw eigen account is?
Met een beetje zoeken, had je zelf ook wel kunnen vinden.
gewoon msn een mailtje sturen enzo, heb ik ook gedaan toen mijn account gehackt was. kreeg binnen 1 dag een nieuw pass :)

• LosGieros
  • Niet online
RonaldMade schreef op 25 februari 2004 @ 18:45:
[...]

gewoon msn een mailtje sturen enzo, heb ik ook gedaan toen mijn account gehackt was. kreeg binnen 1 dag een nieuw pass :)
Naar welk adres heb je dat toen gestuurd??

Rapapa...

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Pffffffffffffff.....
Http://www.hotmail.com....rechtsonder in het scherm staat: Contacteer ons!

edit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~epelsers/pics/hand.gif

[ Voor 29% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 25-02-2004 18:51 ]

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 16:29
LosGieros schreef op 25 februari 2004 @ 18:47:
[...]

Naar welk adres heb je dat toen gestuurd??
goeie vraag, ik heb er ook een half uur naar gezocht, zal eens kijken of ik hem nog ergens kan vinden:

Passport_nl@css.one.microsoft.com hiervan heb ik een mail terug gehad van hun, dus denk dat die het is :)

@ Buzz_Lightyear, dat is dus een fout adres van jou, das voor andere dingen te verzoeken :)

[ Voor 32% gewijzigd door RonaldMade op 25-02-2004 18:53 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wat doet dit in Windows Operated Systems :?
tikje naar Software Algemeen
Ennuh, illegale zaken zijn inderdaad niet de bedoeling he ;)
Tevens maar even de titel wat veranderd :P

edit:
Stomme F_J_K, beetje mijn geile titel overriden :/

[ Voor 15% gewijzigd door moto-moi op 25-02-2004 18:57 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad; mail ze gewoon en geef een lijst van IP adressen die je gebruikt heb, samen met de tijden waarop dat ongeveer was en het tijdstip waarop je je passwd veranderde en ze helpen je vast wel. (hoe meer info, hoe makkelijker ze je helpen, lijkt me).

Een of andere omzeiling van wachtwoorden is er niet echt (of in ieder geval niet op GoT :P ) --> als je niet toevallig nog ingelogt bent en als je de gewone MSNMsgr gebruikt (itt bijvoorbeeld trillian die ze lokaal opslaat), heb je pech qua clientside oplossingen.

Maar ik zie niet hoe dat iets te maken heeft met Windows Operated Systems --> alle hits in de search die je zegt te hebben bekeken stonden ook vast in Software Algemeen of in IT ;)
WOS => SA + titelfix, al is er weinig meer toe te voegen geloof ik :o

edit:

Kssst, moto, ga terug naar dat hobby-OS hok van je }) En mijn titel was toch mooier :+

En topic zakt wel weg :)

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 25-02-2004 19:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• LosGieros
  • Niet online
ok thx I weet genoeg topic kan weg!

Rapapa...

Pagina: 1