Toon posts:

Cooler geforce slopen....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie onderwerp >:)

wil er een spire op zetten (heeft dat nut?)
maar krijg die k*t standaardcooler er niet af. |:(

is er iemand die het wel gelukt is of die weet hoe dat moet?

Verwijderd

Gewoon in anti statisch zakje stoppen en een half uurtje in de vriezer. Hij is er dan met weinig kracht vanaf te krijgen.

Verwijderd

moet ik ook eens proberen als het echt werkt. :)

En waarmee lijm je een nieuwe erop? bison powerglue? of van die artic lijm?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 december 2000 16:06 schreef syntony het volgende:
Gewoon in anti statisch zakje stoppen en een half uurtje in de vriezer. Hij is er dan met weinig kracht vanaf te krijgen.
is dit nou serieus of hoe zit dat? :?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 14 december 2000 16:07 schreef Lord_NikoN het volgende:
moet ik ook eens proberen als het echt werkt. :)

En waarmee lijm je een nieuwe erop? bison powerglue? of van die artic lijm?
Ik denk dat je Artic Silver bedoelt, het moet allebei, de bison in de hoekjes en dan een druppel artic silver in het midden. Artic silver is de koelpasta.

Verwijderd

weet je wat je moet doe

die cooler krijg je er best af, hij zal waarschijnlijk niet zijn vastgelijmd ofzo, wat voor geforce heb je trouwens?

ik heb nu een standaard fcpga cooler erop(asus v7700), beetje artic silver ertussen en klaar:)

mijn cooler zit vast met de orginele beugel die op de orginele cooler zat, ik heb wel heel iets de heatsink uitgeveild, anders kon dat beugeltje er net niet helemaal overheen

succes

je kunt trouwens ook frag-tape halen bij ocshop dacht ik

maar met een druppeltje(heeeeeel klein druppeltje)in elk hoekje blijft ie ook wel vast zitten, nadeel is alleen dat ie er de voilgende keer nog lastiger af gaat(daarom heeeel klijn druppeltje)

Verwijderd

Topicstarter
'k heb een creative Geforce DDR

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 16:35 schreef Cartman! het volgende:

[..]
Ik denk dat je Artic Silver bedoelt, het moet allebei, de bison in de hoekjes en dan een druppel artic silver in het midden. Artic silver is de koelpasta.
Nee ik bedoelde niet de artic silver maar die andere versie die ook lijmt :)

Verwijderd

Topicstarter
maar hoe krijg ik die oude cooler eraf?
dat ding zit muurvast. (voor coolers dan)

hoeveel kracht kun je maximaal zetten?

Verwijderd

Topicstarter
niemand ervaring?

Verwijderd

ik heb gehoord dat je met iets plats erinonderin moet schuiven (klein stukje) en dan met een schroevendraaier omhoog tilllen

Verwijderd

Topicstarter
het werkt!!! *D >:)

thanx

Verwijderd

Cewl man
----
Afbeeldingslocatie: http://www.uglypeople.com/uglymen/up-images/up-men-00394.jpg

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 23:17
Zo heb ik het ook gedaan bij mijn Radeon, werkt zeer goed, zo wel eerst Spire iets afvlakken eronder met waterschuurpapier.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:03

Wildfire

Joy to the world!

Heb destijds ook het standaardcoolertje verwijderd van mijn GF (Creative, GF DDR). Kwartiertje in de vriezer in een anti-statisch zakje, daarna voorzichtig het koellichaam loswrikken met iets plat. Dat wou toen wel lukken... resterende 'thermal glue' verwijderd met nagellakverwijderaar (werkt errug goed), goed schoongemaakt en toen nieuw coolertje geïnstalleerd (TennMax)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1