------- DEMON DSL EXPRESS--------
Ik heb een probleem.
Ik heb sinds vandaag mijn nieuwe internet van Demon binnen.
Nu was mijn vraag hoe kan ik Internet Sharing aanzetten hierbij.
Voordat ik Demon DSL had, had ik van Xs4aLL ADSL, waarbij ik in TCP/IP de gegevens kon invoeren.
Bij Demon DSL is dit niet het geval. Hierbij hoef ik niets in te stellen, ik hoef tevens ook niet in te bellen. Hij lijkt verdomt veel op Kabel al moet ik eerlijk zijn.
Ik zet PC aan en ik zit op internet.
Ik zal even de systemen info geven.
-------------------------
- Demon DSL Modem = ZyXEL Prestige 650R-31 Ethernet Modem.
- Hub 5 poorts
- PC1 ( ook wel server ) bevat 2 Netwerk kaarten, 1 voor de Internet Verbinding + 1 voor de LAN die direct naar de hub gaat.
- PC2 bevat 1 Netwerk kaart die direct naar de Hub gaat.
- Allebij de PCs zijn voorzien van WindowsXP Professional.
Nu wil ik in principe net als vroeger .. dat als mijn Server PC (PC1) aanstaat, ook met (PC2) op het internet kan.
Ik hoop dat er iemand is met ervaring in het Sharen van Internet met deze specs en Demon DSL..
Ik heb een probleem.
Ik heb sinds vandaag mijn nieuwe internet van Demon binnen.
Nu was mijn vraag hoe kan ik Internet Sharing aanzetten hierbij.
Voordat ik Demon DSL had, had ik van Xs4aLL ADSL, waarbij ik in TCP/IP de gegevens kon invoeren.
Bij Demon DSL is dit niet het geval. Hierbij hoef ik niets in te stellen, ik hoef tevens ook niet in te bellen. Hij lijkt verdomt veel op Kabel al moet ik eerlijk zijn.
Ik zet PC aan en ik zit op internet.
Ik zal even de systemen info geven.
- Demon DSL Modem = ZyXEL Prestige 650R-31 Ethernet Modem.
- Hub 5 poorts
- PC1 ( ook wel server ) bevat 2 Netwerk kaarten, 1 voor de Internet Verbinding + 1 voor de LAN die direct naar de hub gaat.
- PC2 bevat 1 Netwerk kaart die direct naar de Hub gaat.
- Allebij de PCs zijn voorzien van WindowsXP Professional.
Nu wil ik in principe net als vroeger .. dat als mijn Server PC (PC1) aanstaat, ook met (PC2) op het internet kan.
Ik hoop dat er iemand is met ervaring in het Sharen van Internet met deze specs en Demon DSL..