weet inloggegevens niet meer

Pagina: 1
Acties:

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-01 18:49

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Toen ik dit las;

"Als je je Tweakers.net-gegevens niet meer weet, vragen hebt of wijzigingen wilt aanbrengen, post een topic in het TFF-forum. "

besloot ik maar een topic te openen.

Ik wil terug een accountje voor de frontpage maar ik weet mijn gegevens niet meer dus dacht ik me opnieuw te registeren. Blijkt dat mijn beide e-mailadressen al gebruikt worden. Damn weet echt niet meer wat de loginnaam was.

Maar aangezien de databases van de frontpage en got nu gemerged zijn (al lang geleden blijkt) wil ik gewoon mijn l/p van got gebruiken. Is that possible??

Thx

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

passmailer-optie proberen met die email adressen?

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
yep maar ik weet de loginnaam niet meer en die heb je dus ook nodig.

had ik al geprobeerd namelijk

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
dread schreef op 25 februari 2004 @ 17:17:
Maar aangezien de databases van de frontpage en got nu gemerged zijn (al lang geleden blijkt) wil ik gewoon mijn l/p van got gebruiken. Is that possible??
Die zijn nog niet gemerged, er zijn alleen nog maar voorkeuren opgegeven die later gebruikt gaan worden. Overigens, dit is je account en daar heb je een nieuwe pass opgekregen :) .

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
nog niet gemerged, wow dat wordt een vijf jaren plan.

ok dank je Harm alles is in orde.

nooit meer aan dreadzone gedacht als inlognaam.