Toon posts:

[xp] File Corrupt, Kan niet meer in XP

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja, Ik heb het voor mekaar.Ik dacht, Laat ik maar eens beginnen met Overclocken, Ik heb al mijn Geforce 4mx440 Geoverclockt. Mijn Proccesor kon der ook wel bij! Ik dook in mijn BIOS, En vinkte daar aan CPU speed: 2300 Mhz. Nouw hij boot. hij laad windows. Ik mag me aanmelden. Maar hij zegt: Dat ie een fout in het register heeft. Dus ik boot maar ff opnieuw, En nu kan ik erhelemaal niet in!! Iets in windows/.. nogwat is beschadigt. Hij gaf aan dat ik reparatie kon doen via XP setup. als ik dat doe, Dan kom ik in een of ander gaar dos ding. als ik f2 doe, Voor automatisch systeemherstel, Dan moet ik een diskette erinstoppen Maar die heb ik niet. Ik kan oko niet in Veilige modus. Want dan geeft ie een fout aan, En dat ik setup moet proberen.
Ik hoop dus echt niet dat mijn Proccesor dood is. (is denk ik niet omdat ik in de setup kom) Wat moet ik nu doen :'(

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

cmos resetten en ff de backup neerknallen die je van te voren hebt gemaakt.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Laat me raden:
FSB te hoog opgekrikt --> corruptie --> register vernaggeld.
Restore je FSB, met wat geluk kun je weer booten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 17:13:
Laat me raden:
FSB te hoog opgekrikt --> corruptie --> register vernaggeld.
Restore je FSB, met wat geluk kun je weer booten.
Ik heb het weer op normale snelheid gezet... Ik zal zo Cmos Resetten

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 11:53:
[...]

Ik heb het weer op normale snelheid gezet... Ik zal zo Cmos Resetten
Nope, het werkt niet :'(. Kan ik hem niet in een andere bak systeem herstel doen?
En anders is denk ik de enigste optie Formateren? :|

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Systeemherstel kan je manueel uitproberen:
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;307545

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-03 15:49

Bzzje

Negeren is vooruitzien

* Bzzje had gisteren de melding ntoskrnl.exe corrupt, en dat lijkt behoorlijk op wat jij nu beschrijft
was na een bios flash.
bleek te zijn vanwege het feit dat de RAID weer uitgezet was en hij hem niet kon vinden.
Bij het vernaggelen van je cmos kan hetzelfde zijn gebeurd.

en als je geen RAID hebt, moet je dus even ergens ntoskrnl.exe via een ntfs opstartdiskette in je windowsdir gooien.

[ Voor 9% gewijzigd door Bzzje op 26-02-2004 14:13 . Reden: stukkie extra info ]

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, Ik vind dat toch te lastig
Bzzje schreef op 26 februari 2004 @ 14:13:
* Bzzje had gisteren de melding ntoskrnl.exe corrupt, en dat lijkt behoorlijk op wat jij nu beschrijft
was na een bios flash.
bleek te zijn vanwege het feit dat de RAID weer uitgezet was en hij hem niet kon vinden.
Bij het vernaggelen van je cmos kan hetzelfde zijn gebeurd.

en als je geen RAID hebt, moet je dus even ergens ntoskrnl.exe via een ntfs opstartdiskette in je windowsdir gooien.
Op een A7V8X-X Zit geen RAID volgensmij..

Ik denk dat ik belangrijke data op een andere bak zet, En dan maar formateren :|

Bedankt allemaal!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-03 15:49

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Bzzje schreef op 26 februari 2004 @ 14:13:
kost je 2 seconden werk (ntfspro opstartdiskette maken, op inet ntoskrnl.exe vinden klaar)

http://www.bootdisk.com/

edit: bootdisks zijn voor zover ik weet legaal, als dat niet zo is, excuses en deleten die link.

[ Voor 13% gewijzigd door Bzzje op 26-02-2004 15:47 . Reden: legaliteits-check ]

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

Topicstarter
Bzzje schreef op 26 februari 2004 @ 15:46:
[...]

kost je 2 seconden werk (ntfspro opstartdiskette maken, op inet ntoskrnl.exe vinden klaar)

http://www.bootdisk.com/

edit: bootdisks zijn voor zover ik weet legaal, als dat niet zo is, excuses en deleten die link.
Ow wacht, Ik heb over dat stukje heen gelezen.. Moet ik dus een bootdiskette maken, En dan? Optarten in msdos? En dan? Kun je het verder uitleggen??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 15:51:
[...]

Ow wacht, Ik heb over dat stukje heen gelezen.. Moet ik dus een bootdiskette maken, En dan? Optarten in msdos? En dan? Kun je het verder uitleggen??
Imo kun je je het beste aan ele's suggestie houden.
Ntoskrnl.exe corrupt is heel wat anders dan het register.

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar... Ik heb het pc'tje al geformateert :|
Pagina: 1