Ik zit met een heel weird probleem waar k na uren zoeken nog steeds geen oplossing voor heb

Via php kan een file gedownload worden van mn webserver, dit werkt perfect!
MAAR... als ik nu tijdens het downloaden op cancel klik en vervolgens weer verder wil browsen in mijn php systeempje dan blijft ie 'hangen' (heel lang laden) en dan na enkele vele minuten (of veel langer) gaat ie pas door naar de link die ik heb aangeklikt in mijn systeem. (dit doet ie trouwens ook als ik gewoon F5 doe, dus dezelfde pagina refresh)
Het lijkt dus wel of ie alsnog die file verder transferred voordat ie verder wil ofzo... k heb ook al 100 verschillende header combinaties uitgeprobeerd, hieronder degene die ik nu heb:
Specs:
IE 6.0
Windows XP Pro
PHP 4.3.4
K hoop dat een van jullie me aan een oplossing kan helpen...
Via php kan een file gedownload worden van mn webserver, dit werkt perfect!
Het lijkt dus wel of ie alsnog die file verder transferred voordat ie verder wil ofzo... k heb ook al 100 verschillende header combinaties uitgeprobeerd, hieronder degene die ik nu heb:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| header("Pragma: no-cache"); header("Expires: 0"); // set expiration time header("Cache-Control: private"); header("Content-Transfer-Encoding: binary"); header("Content-Length: " . filesize($filename)); header("Content-Type: application/force-download"); header("Content-Type: application/octet-stream"); header("Content-Type: application/download"); header("Content-disposition: attachment; filename=\"" . $file[0]['filename'] . "\""); readfile( $filename ); |
Specs:
IE 6.0
Windows XP Pro
PHP 4.3.4
K hoop dat een van jullie me aan een oplossing kan helpen...
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 16:03 ]