Ik wil de datum waarop een bestand voor het laatst gewijzigd is opslaan in de database, en als mijn script draait moet ie controleren of de datum in de database nog steeds hetzelfde is, en anders moet ie wat doen.
Nou kwam ik erachter dat file.DateLastModified een foute datum teruggeeft (namelijk die van gister, terwijl ik de file net geedit heb en opnieuw geupload, en de server vertelt me ook netjes de nieuwe datum).
Dit is wat Windows me vertelt: Gewijzigd: woensdag 25 februari 2004 13:57:38
En dit zegt mijn script: 24/02/2004 1:24:19 PM
Ik heb meerdere malen geprobeerd die file opnieuw te wijzigen en uploaden, en Windows geeft de goeie datum aan, de server ook, maar ASP is het er niet mee eens...
Ik heb nog eens wat zitten kloten door een geheel nieuwe file te uploaden en daarvan de datum te bekijken. Dat is wel gewoon de datum van vandaag... Maar als als ik hem vervolgens wijzig en opnieuw upload, dan blijft toch die eerste datum/tijd staan. Cachet ASP ergens die ingelezen datums ofzow?
Ik heb, wanhopig als ik ben, zelfs DateLastAccessed willen gebruiken, maar die wordt de helft van de tijd ook niet netjes geupdate...
Is dit een bekend probleem? Wat doe ik fout?
Edit: Excuses voor de topic name, ben kennelijk vergeten hem af te maken...
Nou kwam ik erachter dat file.DateLastModified een foute datum teruggeeft (namelijk die van gister, terwijl ik de file net geedit heb en opnieuw geupload, en de server vertelt me ook netjes de nieuwe datum).
Dit is wat Windows me vertelt: Gewijzigd: woensdag 25 februari 2004 13:57:38
En dit zegt mijn script: 24/02/2004 1:24:19 PM
Ik heb meerdere malen geprobeerd die file opnieuw te wijzigen en uploaden, en Windows geeft de goeie datum aan, de server ook, maar ASP is het er niet mee eens...
Ik heb nog eens wat zitten kloten door een geheel nieuwe file te uploaden en daarvan de datum te bekijken. Dat is wel gewoon de datum van vandaag... Maar als als ik hem vervolgens wijzig en opnieuw upload, dan blijft toch die eerste datum/tijd staan. Cachet ASP ergens die ingelezen datums ofzow?
Ik heb, wanhopig als ik ben, zelfs DateLastAccessed willen gebruiken, maar die wordt de helft van de tijd ook niet netjes geupdate...
Is dit een bekend probleem? Wat doe ik fout?
Edit: Excuses voor de topic name, ben kennelijk vergeten hem af te maken...
[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 25-02-2004 15:55 . Reden: Topic name ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.