[DFU] nVidia tab verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 21:02
Ik heb sinds kort een tweede PCI videokaart in mijn systeem. Dat werkte in eerste instantie perfect, maar nu ik driver van mijn GF2 (AGP) kaart heb geupdate ben ik het bekende tabje kwijt waar ik de nVidia instellingen (bijv. nView) voor deze kaart kan doen.
Voor de duidelijkheid: het gaat dus om dit missende tabje:
Afbeeldingslocatie: http://bitbikkels.student.utwente.nl/~chris/web/mistiets.jpg

Ik heb al verschillende nVidia ForceWare (zo heet dat nu toch) drivers geinstalleerd maar zowel bij oude als nieuwe mis ik de tab met de instellingen.
Hoe krijg ik mn tabje weer terug?

specs:
Asus V7100-T Pro GF2MX400 (AGP)
3DFX VooDoo3 16 MB (PCI)

*[DFU] staat voor driver fuck-up ;)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 21:02
Google is your best friend... blijkt maar weer eens. O-)

In de derde reply van dit topic wordt een link gegeven naar een troubleshooter van Dell. Daar staat de oplossing in vermeld. Maar om het even samen te vatten:

-eerst moet 'extend my destop on this monitor' uit staan voor het secondary display (die op een PCI kaart zit)
-daarna heb je voor de primairy display weer alle nVidia opties beschikbaar, dan heb je de mogelijkheid om bijvoorbeeld de nView setting goed in te stellen
-daarna vink je 'extend my destop on this monitor' weer aan voor de secondairy display zodat je weer gebruik kunt maken van 2 monitoren.

Beetje omslachtig, maar het werkt dus wel. Zo weer een probleem opgelost. Dit topic kan de databeest-ijskast in voor anderen met hetzelfde probleem.

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs