ATI Radeon M7 & Counter-strike

Pagina: 1
Acties:

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Gegroet,

Ik heb een Asus L3000S notebook en ik heb sinds de laatste tijd erg veel problemen met CS. Ik heb dat ding een jaar en in het begin kon ik prima CS 1.5 spelen. Nu doet CS 1.5 een beetje happeren.. ik heb in het begin 60 fps en daarna zakt het snel naar 20 en daarna 8 fps om maar een voorbeeld te noemen! Ik vind dit zwaar verschikkelijk omdat dit het enige spel is dat ik zowat speel en bij andere spellen heb ik ongeveer het zelfde probleem.

Ik weet niet precies waar het kan liggen.. is mn videokaart een beetje stuk? heb ik verkeerde drivers? of gebruikt CS een of andere codec (heb Tsunami_Filter_Pack_3_9_9.exe) en zag daar wel iets staan over een codec die spellen gebruiken als Half-life.

Heeft iemand daar ervaring mee gehad?

kan iemand me vertellen wat ik nog allemaal kan doen om cs weer vloeiend te krijgen?

groet

vanpeltje

Verwijderd

power-save-settings?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 09:16
Andere ati driver? CS opnieuw installen? Spyware? Virus?

Anders maar eens een format c: ?

tvw

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
iets schreef op 25 februari 2004 @ 15:45:
Andere ati driver? CS opnieuw installen? Spyware? Virus?

Anders maar eens een format c: ?
lol...

daar had ik allemaal naar gekeken... moet iets met de driver of codec zijn... driver lijkt me niet want die heb ik van de CD-rom die ik bij mn laptop kreeg vandaan...

vandaar...

vanpeltje

Verwijderd

virus-scanner die je performance teniet doet misschien ?

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Codec voor Counter-strike 8)7, komt me iig niet betekend van voor.

Wat heb je al geprobeerd? Staat V-Sync uit, FSAA , AA, etc... ?

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
zet power4gear aan :)
Mijn L3400S (ook M7) vindt het niet geweldigals ik dat programmatje niet aan heb... (met of zonder AC)
Pagina: 1