Toon posts:

LG GSA4040B Brandproblemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb kort geleden een LG GSA4040B. Maar ik heb een aantal problemen met branden. Ten eerste wil hij niet op maximale snelheid branden namelijk 4speed. In geen enkel programma. Altijd maar op 2x.

Verder zijn er dvd's bij die hij wel gewoon brandt maar niet wil afspelen in geen enkele dvd brander. Dan zeg tie gewoon error.
Ik heb al op verschillende manieren gebrand volgens tips van mensen op deze site. Zoals alleen enkelt DVDSHRINK of eerst DVDdecrypter en daarna dvd2one en dan NERO, nu probeer ik het met smartripper en dan dvdshrink. Dat werkt soms maar niet altijd. Ik heb ook verschillende soorten merken dvd-r gebruikt en het gebeurde bij allebei. Ik heb echter wel is op +r gebrand en die doen het perfect.
Maar ja op -r zou hij het ook gewoon moeten doen.

Gelukte DVD's speel ik soms af en gaan naar verloop van tijd stotteren maar heb ik hier een sterk vermoeden dat dat aan me dvd-speler ligt. Omdat hij dat bij andere dvd-spelers niet doet.
Graag jullie advies hierover.

Bij voorbaat dank.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-02 23:42
Misschien een firmware-update. Probeer je het steeds met dezelfde type dvd'tjes? Al in een andere pc geprobeerd die brander? Reinstall windows?

Verwijderd

He westereen, jij hebt wel wat met je reinstal, maar ik zou maar eens een firmware update proberen. Zoalg je 1 van de fabrikant neemt, vervalt je garantie niet, als hij maar aanbevolen wordt door de fabrikant

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-02 23:42
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 09:58:
He westereen, jij hebt wel wat met je reinstal, maar ik zou maar eens een firmware update proberen. Zoalg je 1 van de fabrikant neemt, vervalt je garantie niet, als hij maar aanbevolen wordt door de fabrikant
Goh, dat weet hij ook wel dat ie een firmware mot nemen van het merk brander dat ie heeft. En geloof me een reinstal helpt soms wel, jij formateerd je systeem ook om de week (wat nergens of slaat).