Toon posts:

BINChunker waar downloaden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie hier overal dat ik BINchunker moet gebruiken om een *.bin file uit te pakken, maar ik kan alleen maar 'broken links' vinden die naar dit programma leiden...
Ben ondertussen al een poosje aan het zoeken, en begin het wel een keer zat te worden. >:)
Heeft iemand dit programmatje en zo ja; zou die persoon het mij misschien even kunnen sturen?

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:34
Bin file kan je ook met bijv. WinISO uitpakken. Maar kan de nieuwste winrar dit ook niet :?

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
spokje schreef op 25 februari 2004 @ 15:43:
Bin file kan je ook met bijv. WinISO uitpakken. Maar kan de nieuwste winrar dit ook niet :?
Volgens mij niet. Anders kan het nog met UltraISO, Alcohol 52% en nog wat meuk. :)

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
isobuster?

[ Voor 5% gewijzigd door the_stickie op 25-02-2004 16:01 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

In de SA FAQ: CD burning staan nog wel wat meer programma's ;)

Overigens is het AFAIK al lang opgevolgd door het niet-gratis FireBurner. Misschien is het handig om bij searchen omgekeerd te sorteren op datum, of alleen te zoeken binnen de laatste 300 dagen of zo :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties!!
Maar ik heb ondertussen al een andere oplossing gevonden; ik had hier nog een rw'tje gevonden, dus heb ik het daar maar even op gebrand... kost me alsnog geen cd

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-01 11:50
http://www.daemon-tools.cc is ook een goeie
Pagina: 1