Ik heb een oud IBM 124-key toetsenbord opgescharreld (zo'n oud, zwaar, klikklak geval van een server/terminal). Ik wil deze gaan gebruiken op m'n pc en hij doet het ook wel, voor gewoon wat tikken. Maar wat ik wil is de extra rij functietoetsen (24 in totaal), de edit-toetsen aan de linker kant en de uitgebreide tekens gebruiken, zoals dit oorspronkelijk ook de bedoeling was (of deze zelf kunnen mappen naar macro's of sneltoetsen voor WinAMP, favorieten etc).
Windows kent dit type keyboard niet in z'n database en ik kan zowel bij MS als IBM geen support informatie vinden. Google levert helaas ook geen oplossing. Het typenummer is van de sticker gesleten, dus helaas kan ik daar niet op zoeken, ik vermoed dat het 139???? zal zijn (jarenlang een 1396790 gehad)...
Heeft iemand ervaring met het aan de praat krijgen van dit toch wel heel fijn tikkende bordje?
Windows kent dit type keyboard niet in z'n database en ik kan zowel bij MS als IBM geen support informatie vinden. Google levert helaas ook geen oplossing. Het typenummer is van de sticker gesleten, dus helaas kan ik daar niet op zoeken, ik vermoed dat het 139???? zal zijn (jarenlang een 1396790 gehad)...
Heeft iemand ervaring met het aan de praat krijgen van dit toch wel heel fijn tikkende bordje?
[ Voor 7% gewijzigd door MissingDog op 25-02-2004 15:22 ]