Hallo,
Ik begin zelf maar pas met IIS en ASP en heb dus ook een beginnersvraag, ik heb al wel gezocht.
Het probleem is als volgt:
Heb een ASPnuke script gedownload en wil dit werkend krijgen, maar zodra hij iets wilt gaan schrijven in de DB krijg ik in IE een "HTTP 500.100 - Internal Server Error - ASP-fout"
hier 2 voorbeelden van hoe het nu geconfigged is:

en

Staan de rechten nu goed? (eigenlijk te veel rechten maargoed).
Het werkt nog steeds niet, ik heb IIS zelf ook al een aantal keer gestopt en opnieu gestart maar hij doet het niet
Wat moet ik doen of wat ben ik vergeten?
Draai WinXp
Google zegt me dat ik dingen moet gaan veranderen in mijn register maar het lijkt mij dat het ook op een normale manier moet kunnen werken
Ik begin zelf maar pas met IIS en ASP en heb dus ook een beginnersvraag, ik heb al wel gezocht.
Het probleem is als volgt:
Heb een ASPnuke script gedownload en wil dit werkend krijgen, maar zodra hij iets wilt gaan schrijven in de DB krijg ik in IE een "HTTP 500.100 - Internal Server Error - ASP-fout"
Ok, het is duidelijk dat de schrijfrechten niet goed staan dus ik heb geprobeerd dit te veranderen.Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-stuurprogramma] De bewerking moet worden uitgevoerd op een query die kan worden bijgewerkt.
hier 2 voorbeelden van hoe het nu geconfigged is:

en

Staan de rechten nu goed? (eigenlijk te veel rechten maargoed).
Het werkt nog steeds niet, ik heb IIS zelf ook al een aantal keer gestopt en opnieu gestart maar hij doet het niet
Wat moet ik doen of wat ben ik vergeten?
Draai WinXp
Google zegt me dat ik dingen moet gaan veranderen in mijn register maar het lijkt mij dat het ook op een normale manier moet kunnen werken