Toon posts:

opzoek naar spyware cleaner

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb een probleempje met een default url die in mijn browser blijft staan, zie topic >

http://gathering.tweakers...message/20090799#20090799

en volgens de site waarnaar mijn url verwijst zou ik de spyware kunnen verwijderen met het proggie: CWShredder.exe. Echter deze is nergens meer te downen, site ligt down of zo. In indergeval, als een van jullie deze heeft kan je 'em mijn mailen

(op positieve reply post ik wel mijn email adress)

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 15:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Anders zoek je eerst ff met Google :(

Hier je linkje CWShredder.exe

en anders DEZE link.

[ Voor 24% gewijzigd door Hurricane op 25-02-2004 15:06 ]

Verwijderd

Hurricane schreef op 25 februari 2004 @ 15:05:
Anders zoek je eerst ff met Google :(

Hier je linkje CWShredder.exe

en anders DEZE link.
Andere spywarecleaners:
- AdAware
- Spybot:Search&destroy

idd google werk prima.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 15:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
soorry, maar deze link was gisteren en voordat zojuist voordat ik poste DOOD, maar meneer heeft blijkbaar zijn compu aangezet. thx

ps heb adaware, spybot, hijackthis allemaal al gebruikt, maar de spyware bleef staan, dus probeer het eens met deze

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Misschien ook geen onhandige tip:
Ter voorkoming, dat spyware op je PC komt, kan je Spyware Blaster gebruiken.
Nadeel eraan is wel, dat je dan de kans loopt, dat sommige apps (zoals NetPumper, DAP) dan misschien niet meer kunnen draaien. Spyware Blaster is overigens gratis. :)

Spyware Blaster Website
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:13:
soorry, maar deze link was gisteren en voordat zojuist voordat ik poste DOOD, maar meneer heeft blijkbaar zijn compu aangezet. thx

ps heb adaware, spybot, hijackthis allemaal al gebruikt, maar de spyware bleef staan, dus probeer het eens met deze
Als je met hijackthis de spyware of weet ik veel welke zooi nog niet heb kunnen verwijderen, dan heb je denk ik die zooi er nog niet uitgegooid...

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 25-02-2004 15:17 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

AAW, SSD en HJT allemaal volledig uptodate?

Maar lees [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] even en start dan (als dat niet hielp natuurlijk) een nieuw topic in Beveiliging & Virussen waar zoiets beter past (geef dan wel even het HJT log en lees de stickies bovenaan BV) :)

Oeh en CWshredder is toch wel te downloaden via de link van Hurricane.

Edit: ik las wel erg slecht 7(8)7

homepage link in IE kan ik niet verwijderen

Een nieuw topic is wat overdreven <-- je hebt nu een link maar zo'n klein vraagje kan ook daar wel tussendoor :)

[ Voor 37% gewijzigd door F_J_K op 25-02-2004 15:20 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.