Hmz dit is echt weird.
Heb een .SWF die ik aanroep met een PHP query:
en die 'name' en 'url' komen uit een database.
Nu is het zo dat die 'name' de naam van een JPG is die ik als volgt inlaad:
Dat gaat goed. Oftewel: Hij laat het plaatje vanuit de database zien in de Flash.
Maar nu wil ik aan dat plaatje een button hangen. Nu dacht ik dat het kan doormiddel van een button (met Hit status only) in een layer erboven te plakken, en die dan het $row [ 'url' ] als "on (release)" op te geven:
Maar dit werkt niet.
De Flash toont simpelweg geen handje.
Als ik dit
toevoeg, dan toont Flash wèl het handje, maar geen afbeelding.
Ik snap er echt geen klote meer van.
Wat ik dus wil, is die hitButton een getURL meegeven die ik in de query van de SWF meegeef. Dat is -nogmaals- met de JPG gelukt, maar deze Button wil niet echt meewerken.
Wat doe ik in vredesnaam fout....
Heb een .SWF die ik aanroep met een PHP query:
code:
1
2
| echo '<object width="698" height="131" type="application/x-shockwave-flash" data="./bleh.swf?img=' . $row [ 'name' ] .'&url=' . $row [ 'url' ] . '">'; |
en die 'name' en 'url' komen uit een database.
Nu is het zo dat die 'name' de naam van een JPG is die ik als volgt inlaad:
code:
1
2
| var imgPath = 'bla'; loadMovie ( imgPath + img + '.jpg' , _root.melp ); |
Dat gaat goed. Oftewel: Hij laat het plaatje vanuit de database zien in de Flash.
Maar nu wil ik aan dat plaatje een button hangen. Nu dacht ik dat het kan doormiddel van een button (met Hit status only) in een layer erboven te plakken, en die dan het $row [ 'url' ] als "on (release)" op te geven:
code:
1
2
3
| on (release) {
getURL ( _root.url );
} |
Maar dit werkt niet.
De Flash toont simpelweg geen handje.
Als ik dit
code:
1
| loadMovie ( _root.url ); |
toevoeg, dan toont Flash wèl het handje, maar geen afbeelding.
Ik snap er echt geen klote meer van.
Wat ik dus wil, is die hitButton een getURL meegeven die ik in de query van de SWF meegeef. Dat is -nogmaals- met de JPG gelukt, maar deze Button wil niet echt meewerken.
Wat doe ik in vredesnaam fout....