Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ervaringen world-led

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met de winkel world-led www.world-led.com

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45
Helaas kunt u nog niet telefonisch contact met ons opnemen.
Dit omdat wij u via email sneller kunnen helpen.

Hmm... geen contact info

http://ledjes.tk/

Hmm... tk domeinnaampje?

"Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf dat zich bezig houdt met de verkoop van led's."

Hmm... beetje copy past werk ;)

De engelse versie is nog niet eens af volgens mij, het is dus een beginnend bedrijf, denk niet dat er dan veel informatie over is.

http://home.zonnet.nl/corbin_los/achter.gif, sommige dingen gehost @ home.zonnet acountje, dat zegt weinig, maar IK vind het niet profesioneel.

Nouja, het is aan jou de keus... ik heb er geen ervaring mee, maar het ziet er een beetje beginnend uit.

[ Voor 30% gewijzigd door Icey op 25-02-2004 14:37 ]

Verwijderd

die site heeft al is gelevert aan een IA.
Als je besteld krijg je het gewoon, heb nog nooit iemand gehoort met problemen over die site.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 14:42 ]

• T_knoop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-11 20:41
Ik heb een tijd geleden een aantal leds bij ze besteld. Ik moest eerst geld overmaken, en daarna werden de bestelde artikelen op de post gedaan. Het kam binnen een dag of vijf netjes aan in een envelop met een schuimplastic beschermingslaagje.

Al met al is het me goed bevallen, alhoewel het bedrijfje niet echt professionaliteit uitstraalde (orderstatus database die er ineens mee ophoud zodra je je accceptgiro op de bus gedaan hebt, bonnetjes die aan de onderkant scheef afgeknipt zijn met een schaar, dat soort kleine dingetjes.)

Al met al, ze zijn lekker goedkoop, maar als je echt zekerheid wilt hebben, zou ik ergens anders bestellen.

Verwijderd

Nou, weet ik niet, Benadski en LED-maniak (Corbin Los) zijn op dit moment ook met een IA bezig, daar hebben heel veel mensen een bestelling lopen, waaronder ik en daar heb ik alle vertrouwen in.

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:40

Leejow(saait)

Blater

Is die site niet van LED-maniak (Corbin los)?
Ik heb bij een van de eerste inkoopacties van Corbin meegedaan en dat ging allemaal perfect, de site is dus wel te vertrouwen.

[ Voor 59% gewijzigd door Leejow(saait) op 25-02-2004 15:04 ]

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

Prima ervaring mee, 11 februari voor €35 aan ledjes besteld (tsja, als je wat besteld, doe het dan goed :P ), en dinsdag er na had ik het al in huis. Vooruit betaald via ABN internetbankieren. Als je hebt besteld krijg je een mail met daarin een link waarop je kunt zien wat ze met je bestelling doen, bijvoorbeeld ingepakt of verzonden. Ik heb er dus geen sclechte ervarin mee en zou er zo weer bestellen :)

en zo is het voorspeld!

Verwijderd

Corbin los heeft inderdaad wat inkoopacties geregeld. Ik heb er aan 2 meegedaan 1 keer een ledjes ia en 1 keer een ia over LCD's. Deze bevielen mij erg goed zo goed zelfs dat ik nu ook weer mee doe met een LCD ia van hem. _/-\o_

Verwijderd

heb van Corbin een aantal LCD's via IA.net gekocht. Kan niets anders zeggen dan dat ik tevreden ben.

De info die jij geeft zou inderdaad een minder professioneel bedrijf kunnen omschrijven, echter heb ik (en vele anderen met mij) hier professionele ervaring mee.

Als je meer info wilt hebben, kijk even hier : http://www.inkoopacties.net en lees de ervaringen van andere deelnemers die iets van Corbin hebben gekocht

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:15:

De info die jij geeft zou inderdaad een minder professioneel bedrijf kunnen omschrijven, echter heb ik (en vele anderen met mij) hier professionele ervaring mee.

Als je meer info wilt hebben, kijk even hier : http://www.inkoopacties.net en lees de ervaringen van andere deelnemers die iets van Corbin hebben gekocht
presies, dat deze persoon erg veel bezig was met inkoopacties etc kon ik niet weten, daarom ook mijn conclusie. Ik keek naar de info die mij gegeven was (website). Waarvoor mijn excusses, blijkbaar zijn er dus veel goede ervaringen mee :)

• Erikjuuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als ik alleen wist wat jij hierboven had gezegd had ik het ook nooit vertrouwd, maar hij heeft dus inkoopacties etc. gedaan dus zal wel goed kopen.. (kheb voor 100 euro aan lcd's besteld bij de 2e ia dus hoop het wel :D)

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Hier ben ik, Corbin Los aka LED-Maniak van world-led.com.
Er waren in het begin idd problemen omdat we net begonnen waren met het bedrijf.
Alles moest uit het niets worden opgezet waaronder ook de website.
Sommige dingen zijn gewoon beginnens problemen/fouten.

Als een klant ontevreden was kon hij altijd mailen en werd er snel een passende oplossing voor gezocht.
Inmiddels zijn veel dingen verbeterd. Waaronder het factuur dat niet wordt afgeknipt maar gewoon netjes een A5je is.
De text waar je het over had is geen copy en past werk, via de email zijn de meeste vragen veel sneller te beantwoorden.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Voor ervaringen met winkels e.d. is er de Pricewatch. Dit topic is dus op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.