Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• coolmos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 11:53
Mijn collega heeft een sample opgevraagd van de DK327 van Digikomp (http://www.digikomp.com) in de nieuwe uitvoering met FM radio.

Best een geinig ding, met FM radio en voice recorder. Het leukste is dat hij er voor een bestelling 100 moet bestellen. Dan kosten ze echter in de 256MB uitvoering zo'n 85 EURO per stuk (inclusief verzending en BTW).

We proberen hem nu over te halen om er 100 te bestellen, maar hij wil zeker weten dat hij ze dan ook verkoopt. Waarschijnlijk gaan ze hier binnen de firma al wel over de toonbank, maar als er gegadigden zijn, laat het dan even horen.

Als je een ander model mooier vindt kan hij dat ook wel navragen. Prijzen verschillen niet veel (128M is 5 EURO goedkoper). Misschien als iedereen een andere wil (DK320 anyone ?), dat dat ook mogelijk is en hij er daar 100 van besteld. Vooropgesteld dat die al met FM radio beschikbaar is.

De DK327 die hij kreeg wordt geleverd met handleiding, batterijtje, headphoneset (met draagkoord waar de headphones netjes in verwerkt zitten) en CDtje met Win98 driver.

Ik wil je van tevoren niets garanderen, hij moet er tenslotte wel duizenden Euro's insteken, maar misschien is dit net wat je zoekt.
Als je foto's wilt moet ik het even regelen. Laat maar horen.

Moet dus zijn http://www.digikomp.net :D

[ Voor 4% gewijzigd door coolmos op 25-02-2004 14:37 ]

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:14
Foto's lijkt me idd wel handig maar misschien kan hij beter op www.inkoopacties.net zijn organisatie doen. Want eigenlijk mag dit niet (meer) op dit forum.

[ Voor 3% gewijzigd door Eskimootje op 25-02-2004 14:16 ]

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Die Digikomp site snap ik niet helemaal. :?

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15

SD5k

>4&X

Jur schreef op 25 februari 2004 @ 14:23:
Die Digikomp site snap ik niet helemaal. :?
Site is nog niet af zo te zien, is gewoon wat random gebrabbel ingevoerd om de lay-out te laten zien.