Toon posts:

[XP] WiFi valt weg na standby modus

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus zo'n mooie Micromaxx notebook gehaalt bij de albert heijn met ingebouwde 54 mbps netwerkkaart.

Maar nu heb ik een uur geleden de klep dichtgeklapt (springt de notebook op standby) en nu weer open gedaan en is mijn wifi connectie weg..

Ik moet eerst, dmv een knoppie op het toetsenboard wireless uitzetten en dan weer aan voordat hij weer automatisch verbinding krijgt. Is het misschien mogelijk dat hij automatisch de verbinding gaat herstellen nadat hij uit standy modus komt?

Verwijderd

je moet even de energiesettings van je WLAN kaart bekijken...wie weet dat daar wat verkeerd ingesteld staat.

Verwijderd

als je pc in (de naam zegt het al) stand-by gaat gaat ie dus eigenlijk uit.

vergelijk het met een tv die je uitzet gaat ook op stand-by en dan kan je ook
geen tv meer kijken toch?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 14:05:
als je pc in (de naam zegt het al) stand-by gaat gaat ie dus eigenlijk uit.

vergelijk het met een tv die je uitzet gaat ook op stand-by en dan kan je ook
geen tv meer kijken toch?
als je goed had gelezen had je geweten dat ik dat niet 'wil'

ik wil dat, als hij uit standby komt, hij de verbinding gaat herstellen... dus in standby modus mag de verbinding best uit staan...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 14:04:
je moet even de energiesettings van je WLAN kaart bekijken...wie weet dat daar wat verkeerd ingesteld staat.
misschien een tip waar ik naar moet kijken? zie niets verdachts staan.....

en om de stroom op de wifi adapter te laten staan is ook geen oplossing, wil alleen dat hij uit zichzelf hersteld na het uit standby komen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 14:16:
[...]

misschien een tip waar ik naar moet kijken? zie niets verdachts staan.....

en om de stroom op de wifi adapter te laten staan is ook geen oplossing, wil alleen dat hij uit zichzelf hersteld na het uit standby komen
waar kijk je nu dan?
Ik zat zelf te denken aan Apparaatbeheer en dan de eigenschappenn van de Wifi Adapter.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 14:34:
[...]

waar kijk je nu dan?
Ik zat zelf te denken aan Apparaatbeheer en dan de eigenschappenn van de Wifi Adapter.
daar zie ik niets...

Verwijderd

Topicstarter
zo 24 uur voorbij :P

***** SCHOP *****

Verwijderd

Topicstarter
***** SCHOP *****

Verwijderd

Topicstarter
Schop.... :(

Verwijderd

Topicstarter
SCHOP >:)

ik wacht rustig af hoor :P

Verwijderd

Topicstarter
En dat was weer schopje nr. 5 :+

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Misschien even naar de drivers kijken van de kaart?
Wat mijn wifi gaat gewoon weer aan nadat in de standby is geweest :)

Verwijderd

Topicstarter
Xof schreef op 04 maart 2004 @ 22:02:
Misschien even naar de drivers kijken van de kaart?
Wat mijn wifi gaat gewoon weer aan nadat in de standby is geweest :)
Ik heb het geprobeerd dmv het standaard 'tooltje' in windows xp en een bijgeleverd tooltje op cd.

Maar het probleem is dat hij echt hardware matig uit gaat, daar kan je met een tooltje niets aan doen. Zo gauw ik de klep dichtgooi gaat het lampje van wifi uit, doe ik hem weer open moet ik eerst Fn + F2 doen en dan werkt het binnen 10 seconden weer... dat heb ik ook als ik de notebook aanzet...

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Heb je de bios al doorgepluisd dan? (vaak staat daar niet veel in, maar als je geluk hebt staat het er wel in :) )

Verwijderd

Topicstarter
Xof schreef op 04 maart 2004 @ 23:01:
Heb je de bios al doorgepluisd dan? (vaak staat daar niet veel in, maar als je geluk hebt staat het er wel in :) )
hulde :)

daar stond een optie in! alhoewel een beetje verborgen maar het werkt.... *woepi helemaal blij*
Pagina: 1