Toon posts:

Asus A7V8X bios 1013 + i-panel, issues

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik deed dus gisteren een biosupdate, dat ging allemaal vlekkeloos van 1011 naar 1013, maar de i-panel geeft nu niet meer correct de cpu-frequentie weer, en de temperaturen zijn veranderd, hoger geworden. Ik heb al even de search gebruikt, maar heb dit niet aangetroffen. Is iemand hier mee bekend? Het gekke is dat in de bios zelf de temperaturen wel correct worden weergegeven.

Waar ik het over heb:

CPU-freq 1800--> 1733
Core temp 35 -->37
case temp 24 --> 26
northbridge temp 24 --> 26

Wat moet ik nou geloven? Het zijn wel geen schokkende verschillen, en met cpu-id geeft ie gewoon 1800 MHz aan, maar het is toch vreemd.

Verwijderd

Ik heb dezelfde Bios, maar ik gebruik die i-panel niet omdat dit problemen oplevert met .dll's na het installeren van mijn Asus ATi Radeon 9800 XT Limited Edition.

mijn temps worden weergegeven door MBM (Motherboardmonitor) en ik heb geen verschillen gemerkt van wisselende frequencies of temperaturen.

Verwijderd

Topicstarter
mbm nieuwste versie eens geinstalleerd, het lijkt er verdraaid wel op dat de i-panel de temperaturen goed weergeeft, maar mbm verkondigt dat de cpu 1791 MHz draait, zeer vreemd, systeem staat toch echt op 1800 MHz