Heeft er mischien iemand een installatie handleiding voor het installeren van exchange 2003, waar ook de beveiliging ed in staat ?
wel een heleboel losse oplossingen, maar niet een duidelijke gebruikers handleidingVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 12:53:
Lijkt me stug dat je die niet hebt kunnen vinden op technet
Bij Microsoft zijn grote hoeveelheden documentatie te vinden over architecting en deployment scenarios voor Exchange. Inclusief voorbeelden en checklists voor installatie en beveiliging (ik neem aan o.a. in de resource kit aangezien dit bij vrijwel alle producten het geval is).
Je moet alleen bedenken dat Exchange bepaalt niet bedoelt is om 'even' te instaleren; er wordt veronderstelt dat je een flinke basiskennis hebt m.b.t. DNS, AD, IIS, IP, Exchange (dûh), enzovoorts.
Ik denk dat voor je zal gelden, proberen, testen, zoeken en als je ergens echt niet uit komt en een hint nodig hebt : vragen. Er is voldoende kennis op GoT.
Je moet alleen bedenken dat Exchange bepaalt niet bedoelt is om 'even' te instaleren; er wordt veronderstelt dat je een flinke basiskennis hebt m.b.t. DNS, AD, IIS, IP, Exchange (dûh), enzovoorts.
Ik denk dat voor je zal gelden, proberen, testen, zoeken en als je ergens echt niet uit komt en een hint nodig hebt : vragen. Er is voldoende kennis op GoT.
There is no art to find the minds construction in the face
Kijk die bedoel ik , Ik heb gewoon de hele ochtend verkeerd lopen zoeken ..
THX........
THX........
Uhmmm. Dat is toch hoofdzakelijk de online documentation (met updates) die ook als CHM bij Exchange server meekomt? Of zie ik dit nu verkeerd?
Ja klopt maar ik heb de CD`s nog niet binnen en ik wou vast wat voor onderzoek doen. En ik heb met zoeken de voor de hand liggende oplossing compleet over het hoofd gezienThe Lord schreef op 25 februari 2004 @ 14:30:
Uhmmm. Dat is toch hoofdzakelijk de online documentation (met updates) die ook als CHM bij Exchange server meekomt? Of zie ik dit nu verkeerd?
Mja, ga toch maar fijn googlen.
PNS is niet het forum waar we manuals gaan zitten oplepelen.
PNS is niet het forum waar we manuals gaan zitten oplepelen.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()