Stil toetsenbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik toets en muis al jaren met hetzelfde standaard setje... en dit is wel eens aan vervanging toe.

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een toetsenbord dat 'stil' is. Ben dat geluid van mijn huidige toetsenbord nogal zat. (m'n vriendin ook)

Er moeten toch toetsenborden te koop zijn die zo stil zijn als een rijtje toetsen op een laptop? :?

Iemand ervaring?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Di novo van Logitech ;)

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
Mijn microsoft maakt ook bijna geen geluid.

Vind hem eigenlijk nog fijner werken dan mijn logitech (niet de Di novo).

[ Voor 51% gewijzigd door olof op 25-02-2004 12:56 ]

• Victorio
Hmmm... die lijkt me nogal prijzig...

Budget: 100 euro voor keyboard+muis! :)

Verwijderd

yes, ik heb de dinovo gekocht, en die is zondermeer stil, en stevig (volle kop thee er in, op de verwarming en doet het nu weer prima...), en typt heerlijk!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:53

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

en als je echt een soort laptop toetsen bord wil dan heeft coolermaster er eentje :)
dus dus gewoon een los toetsen bord met laptop toetsen, gebruik hem zelf voor mijn shuttle. best wel relaxed boordje :)

plaatje: Afbeeldingslocatie: http://www.frozen-silicon.de/prodpics/coolermaster_keyboard_qalloy.JPG

os oa. te krijgen bij computerplanet.

en nog een plaatje :P
Afbeeldingslocatie: http://www.madshrimps.be/articles/CoolermasterQAl-richbastard-1510.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Hubert op 25-02-2004 13:15 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb gewoon een standaard logitech tobo (vrij nieuw, weet zo even het type niet maar volgens mij is het gewoon het standaard internet keyboard van logitech op PS/2). Tikt heerlijk zacht EN heerlijk weg. Laag drukpunt ook, dus niet zoveel kracht in mijn vingers nodig.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Hubert schreef op 25 februari 2004 @ 12:51:
en als je echt een soort laptop toetsen bord wil dan heeft coolermaster er eentje :)
dus dus gewoon een los toetsen bord met laptop toetsen, gebruik hem zelf voor mijn shuttle. best wel relaxed boordje :)

plaatje: [afbeelding]

lol..die heb ik net een uur geleden gekocht :+ en het is wel ff wennen maar tikt tot nu toe lekker

• Victorio
Hmmm ik zit nu te kijken naar deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/42913mcl.jpg

Zou deze lekker stil zijn?

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Stiller als die uit onderstaande links zul je niet vinden. Zit helaas wel een prijskaartje aan. :)

http://www.thinkgeek.com/computing/input/keyboards/5fff/

• Ekner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-04 12:24
de set van het plaatje (desktop MX met mx700 muis) is (vind ik) redelijk stil al hoor je de toetsen nog wel klikken, is ook een vrij plat toetsenbord, was voor mij even wennen.

C'est moi.

Verwijderd

Victorio schreef op 25 februari 2004 @ 13:09:
Hmmm ik zit nu te kijken naar deze:

[afbeelding]

Zou deze lekker stil zijn?
Die heb ik ook...
Alleen dan niet als setje gekocht maar los met een mx-500.
Iig bij mij is dat boardje echt lekker stil, hij typt fijn, en je hoeft mar heel zachtjes te drukken.

Wat ik altijd doe is (als ik om het haf jaar een nieuw toetsenboard koop , ja ziek ik weet het) ik ga dan in de winkel op elke toetsenboard wat er staat in de display ff typpen en ik koop dan degene die het lekkerst typt en het lekkerst aanvoelt.

Maar dat toetsenboardje is erg lekker ja.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 23:06

Xof

[rml][ keyboard] UltraX[/rml] als je een keyboard met draad wil.. lekker goedkoop en is redelijk stil :)

Wil je een draadloos dan kom je bij di nivo uit en die is echt prijzig :D
boven de 200 euro

Verwijderd

Hubert schreef op 25 februari 2004 @ 12:51:

plaatje: [afbeelding]

en nog een plaatje :P
[afbeelding]
Die heb ik ook. Het enige nadeel is dat je er niet fatsoenlijk spelletjes mee kunt spelen.

• Victorio
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 13:18:
[...]

Die heb ik ook...
Alleen dan niet als setje gekocht maar los met een mx-500.
Iig bij mij is dat boardje echt lekker stil, hij typt fijn, en je hoeft mar heel zachtjes te drukken.

Wat ik altijd doe is (als ik om het haf jaar een nieuw toetsenboard koop , ja ziek ik weet het) ik ga dan in de winkel op elke toetsenboard wat er staat in de display ff typpen en ik koop dan degene die het lekkerst typt en het lekkerst aanvoelt.

Maar dat toetsenboardje is erg lekker ja.
Relaxed. Dan ga ik die maar eens halen... muis lijkt me ook wel fijn. Wat is het verschil met die MX500 muis? Of is dat die bij dit setje?

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 14:26

gvdh81

To got or not to got..

Ik zit net te lezen en kom uit op de "Key Tronic KT2001 Ergoforce (PS/2)" iemand daar ervaring mee? Schijnt super stil te zijn:
The KT2001 is manufactured with ergoforce technology. Most keyboards use a standard 55 grams of force required to register every key, ergoforce technology has 5 different levels of force. From 35 grams to 80 grams - that correspond to the strength of the finger that touches the keys. The result is more comfort for your hands.
Te koop via pricewatch voor 18 eurotjes :)

Verwijderd

Check:

[rml][ keyboard] UltraX[/rml]

Is de Dinovo maar dan met draad, zonder funky shit en maar 30 euri. Geweldig ding.

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 14:26

gvdh81

To got or not to got..

nice, strax ff naar de paradigit (300 meter van mijn huis hehe)

edit: En toetsenbord gekocht! Je kunt het 2 weken uitproberen en als het minder prettig typed dan kun je het nog terugbrengen!

[ Voor 51% gewijzigd door gvdh81 op 04-03-2004 21:06 ]

Pagina: 1