Is er een mogelijkheid om dmv software iedere minuut een shot te nemen met mijn videocamera (aangesloten via FireWire)
eigen php scriptje schrijven, zoiets hebben ze op mijn school ook gedaan ivm beveiliging van het lokaal..
Dat zou wel heel mooi zijn... maar helaas ik heb geen PHP kennisMorphine schreef op 25 februari 2004 @ 12:21:
eigen php scriptje schrijven, zoiets hebben ze op mijn school ook gedaan ivm beveiliging van het lokaal..
Is er niet gewoon een proggie voor ofzow?
Zou dat niet kunnen met een van Microsofts power toys? Ik zal het eens even op zoeken.
Webcam Timershot This PowerToy lets you take pictures at specified time intervals from a Webcam connected to your computer and save them to a location that you designate.
Misschien iets?
Webcam Timershot This PowerToy lets you take pictures at specified time intervals from a Webcam connected to your computer and save them to a location that you designate.
Misschien iets?
[ Voor 62% gewijzigd door Upke dupke op 25-02-2004 12:50 ]
Volgens mij, ik weet neit hoe de software in elkaar zit zou je via WDM-drivers gewoon ieder beeld genererend apparaat kunnen capturenVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 13:00:
Zou het ook werken met een gewone camera aangesloten via FireWire??? Tis namelijk geen webcam..
wat is precies het doel ervan? Is het voor beveiligingsdoeleinden? En wil je vasthouden aan je eigen camera of mag het ook wat anders zijn? Gaat het om video of foto's? Gewoon wat vragen die bij mij opkomen... Als het voor beveiliging is dan zijn er namelijk hele mooie (niet dure) netwerkcamera's met timer-functie, die captures weg kunnen schrijven naar een ftp-server.
Nee het is niet voor beveiliging, ik wil gewoon met mijn sony videocamera om de zoveel tijd een shotje laten nemen. --> alle shotjes samen geven dan een versnelde weergave van iets...
Verwijderd
Probeer het anders gewoon ff, die powertoy, het werkt vrijwel zeker. En mocht het niet werken, dan heb je
610 hele kilobytes
teveel gedownload.
610 hele kilobytes
teveel gedownload.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 13:38 ]
Als je idd je cam aan de gang krijgt met WDM drivers kan je met elk willekeurig webcam programma capturen.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Pagina: 1